Skravletråd :)

God morgen alle sammen :)

Har nesten akkurat våknet etter å ha sloknet på sofaen i natt, og føler meg så uthvilt i dag :D i dag er planen å vaske et par maskiner med klær og evt litt smårydde her. For jeg skal bare nyte en dag fri etter jobbehelg :D

Hva skal dere i dag da?

Ingen spesielle planer her. Tar vel en tur ut med gutta mine og så kanskje vi besøker oldemor i kveld :)

Trenger ikke noen fler planer enn det;)
Har dere vårvær og eller?

God morgen alle sammen :)

Har nesten akkurat våknet etter å ha sloknet på sofaen i natt, og føler meg så uthvilt i dag :D i dag er planen å vaske et par maskiner med klær og evt litt smårydde her. For jeg skal bare nyte en dag fri etter jobbehelg :D

Hva skal dere i dag da?
Så deilig ;D jeg skal vaske hus og vinduer :)

Vi håper jo det ikke er det, jeg vet ikke, det er bare andre gangen på lenge, så vi får se. Føre litt oversikt for å se om det er noe som trigger det dersom det fortsetter

Nå ligger han og sover i et mørkt, svalt rom, å få av seg klærene bar noe han fokuserte på noe ham kom hjem, før han trodde han kanskje var kvalmt pga han var varm. Han hadde ekstra klær på seg fordi vi hadde vært på besøk på campingvogna hos mine foreldre, der er det litt kaldere.
Jeg føler jeg holder på å brenne opp når jeg får migrene. Et anfall starter alltid med at jeg tror jeg får feber. Men om andre kjenner på meg er jeg ikke varm. Har ikke feber. Men brenner likevel opp

Nei, det holder lenge :) Er ikke heeeelt sol, men den prøver å skinne gjennom det tette skylaget.

Omtrent som her da. Håper sola trenger seg gjennom etterhvert:)

Back
Topp