Våken om natten for tiden..?

LSførstegangs

Glad i forumet
Nå har jeg ligget her våken i vel 3-4 timer. Beina kribler og klør. Underlivet murrer. Er kvalm også. Har måttet opp og tisse dråper 6 ganger. Tatt en magnesium-pille. Fått i meg et tørt polarbrød. Massert de urolige føttene mine. Stått opp og tøyd leggene. Zz. Prøvde ligge på sofaen litt, likte ikke. Har strekt beina opp etter veggen i sengen, mens ved siden av ligger typen og snorker. Nå har jeg lagt leggene på spikermatte. Får ikke sove, men er så trøtt! *Wræh*.
Er det flere våkne?:-):-/

Haha våken her òg for over 1 time siden, mens mannen sover :p men har heldigvis ikke vært våken mer enn en halvtime i natt :)

Så langt sover jeg natten gjennom, men startet i uke 12-13 sist at jeg var oppe flere ganger pr natt, så er vel det som venter :-P

Våknet i tre tiden og brukte vel minst to timer på å sovne. Har drømt så mye at jeg er helt utslitt.

Så langt sover jeg natten gjennom, men startet i uke 12-13 sist at jeg var oppe flere ganger pr natt, så er vel det som venter :-P

Jeg trodde det gav seg når ungen kommer mer opp og ikke presser på blæra jeg? Og så sier du motsatt? :O Guri! Aner ikke hvordan jeg skal klare å lese til eksamen om dette fortsetter, blir jo utslitt av mindre.
Kjære Gud, jeg håper jeg får en baby som ikke skriker hele natten. Ett år uten sammenhengende søvn=zombie tilstand.

Jeg trodde det gav seg når ungen kommer mer opp og ikke presser på blæra jeg? Og så sier du motsatt? :O Guri! Aner ikke hvordan jeg skal klare å lese til eksamen om dette fortsetter, blir jo utslitt av mindre.
Kjære Gud, jeg håper jeg får en baby som ikke skriker hele natten. Ett år uten sammenhengende søvn=zombie tilstand.

Hehe, vil tro det er forskjellig fra person til person ☺ Hva studerer du?

Og hvis du får en baby som gråter hele natten, slapp av, det går over ☺ Lille var sånn de første mnd, men nå har det gått seg fint til ☺

La meg i 11 tiden igår og våknet nå :P
Men har også våknet 2 ganger i natt, heldigvis har jeg lett med å sovne igjen :) Kjente på kvalmen for første gang igår så jeg bestemte meg for å sove gjennom den :)

Jeg hadde ei med mageproblemer som bæsjet hver 10 dag, på brystmelk. Så dag 4-10 var konstant gråt helt til 4/5 (tror jeg det var) mnd hvor barneavdeling på Ullevål ba meg begynne å gi henne most potet og gulrot som tillegg og fiber. Da begynte magen å fungere og gråten stilnet, om dagen... Selv var jeg på laktose faste for henne så lenge jeg ammet.

Phu. Jammen godt jeg hadde glemt det. Hehe

Back
Topp