hehe jeg ikke sant!! hva skjedde med årene liksom!?Min lille baby, han er førsteklassing nå han.
Tida flyr, jeg fikk ham nettopp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe jeg ikke sant!! hva skjedde med årene liksom!?Min lille baby, han er førsteklassing nå han.
Tida flyr, jeg fikk ham nettopp...
Litt skummelt synes jegja ikke sant! skumle greier![]()
Oioi. Tenkte jeg ikke over! Blir så ivrig i samtalen at man glemmer regler. Badass som jeg erJepp![]()
Uæ! Det er jo ikke lenge tilVesla begynner på skolen høsten 2016.. gruer meg så sinnsykt!
NEI! det er jo ikke det da..Uæ! Det er jo ikke lenge til![]()
Mitt andre fadderbarn skal begynne på skolen til høsten. Syns ikke det er lenge siden hun ble døpt. Og første fadderbarnet blir 9 år nå :O Jeg begynner å bli gammelNEI! det er jo ikke det da..lille jenta mi blir plutselig ikke så liten lenger!
Du altså. På grensen til kriminellOioi. Tenkte jeg ikke over! Blir så ivrig i samtalen at man glemmer regler. Badass som jeg er![]()
haha. fadderbarnet mitt blir 13 år om 7 dager!Mitt andre fadderbarn skal begynne på skolen til høsten. Syns ikke det er lenge siden hun ble døpt. Og første fadderbarnet blir 9 år nå :O Jeg begynner å bli gammel![]()
Hvordan skal dette gå? Kan jo ikke bli folk av megDu altså. På grensen til kriminell![]()
Oi! Må begynne å skrive konfirmasjonstale snart du dahaha. fadderbarnet mitt blir 13 år om 7 dager!
Du er i godt selskapHvordan skal dette gå? Kan jo ikke bli folk av meg![]()
hu er vel over grensen snartDu altså. På grensen til kriminell![]()
Lillesøss konfirmeres i mai :O Jobber med både sang og taleOi! Må begynne å skrive konfirmasjonstale snart du da![]()
ja! det er nesten verre!Oi! Må begynne å skrive konfirmasjonstale snart du da![]()
Godt å høre!Du er i godt selskap![]()
![]()
BV-gjengen (istedetfor B-gjengen)Godt å høre!
Får vel multi-quote så jeg ikke blir buret innehu er vel over grensen snart![]()
Flink! Ikke lett å skulle finne på så mye, da.Lillesøss konfirmeres i mai :O Jobber med både sang og tale![]()
Du får begynne tidligja! det er nesten verre!
Thats us! burde hatt eget hemmelig forum med banner og det heleBV-gjengen (istedetfor B-gjengen)![]()

Går konsekvent med stripete gensereBV-gjengen (istedetfor B-gjengen)![]()