Redd og bekymra. ("ekle" detaljer)

• Trådstarter Trådstarter Iza9
  • Opprettet Opprettet
I

Iza9

Guest
Kjenner hodet har begynt å spinne ganske greit.
Sovna ikke før i 5 tiden inatt av bekymring.
Er jo bare 6 dager igjen til tidlig UL, men har gått så langt nå at jeg vurderer jo nesten å ringe en klarsynt for hjelp.

Etter alt jeg har lest her inne så har jeg for alvor begynt å bekymre meg for MA, tom fostersekk og hele den regla der.
Bruker Klotrimazol Mylan som soppkrem i underlivet, på tirsdag er jeg endelig ferdig og har brukt den i 14 dager. Tok også en canesten stikkpille tirsdag 24 mars.
De siste dagene har jeg fått litt brun utflod, og har også hatt bittelitt slim med noe svaaakt rødt i.
Har ingen smerter, og snakka med legevakt så tror ikke det er en begynnende SA.

Aner jo ikke hva som er normal utflod ved graviditet engang, men leste jo også noe om at det kunne være hematom i livmor, tror jeg begynner å lese meg syk nå altså.

Vet jeg bare må vente til UL og håpe på det beste, men måtte bare få det ut...

Uff, er ikke noe godt med alle disse bekymringene våre. Og det er jo ikke rart at vi bekymrer oss, når det er så mange man leser om hvor det går galt. Håper og tror at alt er vel med deg, og at du får en fin opplevelse under ul :)

Alt er nok bare bra skal du se :-) forstår bekymringen, man legger veldig merke til alle som mister eller får problemer underveis... Heldigvis er det unntak og ikke så mange som det ser ut til :-) men tror ikke man skal bruke Canesten tablettene når man er gravid :-)

Alt er nok bare bra skal du se :-) forstår bekymringen, man legger veldig merke til alle som mister eller får problemer underveis... Heldigvis er det unntak og ikke så mange som det ser ut til :-) men tror ikke man skal bruke Canesten tablettene når man er gravid :-)
Takk for oppmuntring :)
Nei, skal vel helst ikke, men legen mente det var verre å gå med ubehandla soppinfeksjon :/

Med mine to første hadde ej ikkje noen bekymringer angående MA,SA osv,men dinne gongen he ej kjempe angst. Grunnenveit ej godt..me mine to første va ej aldri inne på sånne babysider som ditte å las aldri om andre sine tragedier og blødninger osv..no synst ej att ej ikkje lese Anna! Trur ikkje de hjelper spesielt å sitte på sånne nettsider å få med sej all tragedien! De smitter nok over en del dessverre

Google er din venn sies det, men det er jaggu ikke alltid sant.
Jeg anbefaler ikke å søke opp og lese om slike ting der, man blir som du sier helt surrete og gjerne unødvendig beskymret. Selvom et symp. som står beskrevet der passer med deg betyr jo ikke det at du har fått det...

Jeg krysser fingrene for at alt er fint og lykke til på ul:)

Oj da.. Du må slutte å lese :) jeg vet det ikke er lett å gjorde det å selv i starten. Man blir tullete i hodet av mindre :/..
Nå skal du heller sette deg tilbake å prøve å slappe av, tenke på noe helt annet ( jadda for det er liksom den enkleste sak i verden?)
Men jeg var der selv å jeg fikk det til :) har en helt annen ro nå :) å googler ikke noen ting om abort..

Men det høres hvertfall ikke ut som du har noen abort :)

Jeg blødde de tre første mnd med min første. Mest brun utflod men å litt rød å jeg har i dag en frisk å rask 8 åring :)

Jeg er helt sikker på at alt er i den skjønneste orden å at du på ul vill se verdens fineste skatt med bankende hjerte <3

Jaa, forum på godt og vondt, sier ikke mer om den saken :/
Rosåhårdått, takk for fint svar :) Skal virkelig prøve hardt å følge dine "instrukser" ;)
Hva kan brun utflod være? Er jo bare snakk om 1 spiseskje ca om dagen. Leste også at soppmidler kunne farge utflod så håper det stopper når jeg er ferdig med kuren. :) :)

Godt det nå bare er 5 dager igjen :D Håper jeg får skrevet et positivt innlegg her etter turen dit. :D

Tusen takk alle dere fine <3 Dere er en god støtte :)

Det kan være soppmiddelet ja:)
Jeg har å lest st for å farge utflodeb så skal det en mikroskopisk mengde ferskt blod til :)
Å er helt normalt med små blødninger :)

Takk for oppmuntring :)
Nei, skal vel helst ikke, men legen mente det var verre å gå med ubehandla soppinfeksjon :/

Så lenge man ikke bruker applikator men fører inn med fingrene så er det slik jeg har forstått det ikke farlig i det hele tatt. Man skal unngå nesten alle medikamenter i første trimester, ikke fordi det nødvendigvis er farlig, men fordi man ikke vet nok om det ;)

Tror ikke det er noe å bekymre seg for.

Det er ofte sånn at man tar lettere til seg de tingene som er negative, enn de som er positive.
Jeg er i samme båt, jeg er veldig redd for at de ikke skal finne noe der inne, men samtidig så må man bare tenke positivt, og legen min sa det at jeg hadde ikke noe å bekymre meg over så lenge jeg ikke får intense magesmerter og blødninger samtidig. Det kan være så mange grunner til den utfloden, og dessuten er det veldig normalt å "blø" i 1.trimester. Kusinen min blødde, alt fra brunt til rødt i 3 mnd med alle sine 3 barn og de er helt friske!

Du må bare ikke få sånne urolige tanker, og jeg vet det er vanskelig, men jeg vil tro alt står fint til! :)

Er akkurat derfor både leger og jordmødre hater alt som heter forum osv! Jeg fikk anbefaling forrige svangerskap å holde meg unna alt som hette forum og nett! Jeg var livredd for å miste og hang meg opp i alle som mistet og som kun fant tom forstersekk osv! Prøv og fokuser på det positive som blir skrevet her inne, og begrens deg med hvor mye du logger deg inn? Er bare for å skåne deg selv til du er over de 12 magiske ukene ;) men dette går bra skal du se :)

Jah, har bestemt meg for at nå må jeg bare holde meg rolig og positiv frem til den 9 april, da er det jo UL.
Så skal jeg også bestille en privat ul time helt i begynnelsen av mai, så har jeg noen milepæler frem til uke 12 :)
Så leser jeg bare ikke de trådene jeg tror omhandler SA og MA. Og ikke minst, holder meg laaaangt unna google :p
Er jo også ferdig med behandlinga rett over helga så håper at alt blir normalt igjen da. :)
Som jeg sa igår, er godt å ha dere damer rundt seg, enorm støtte. :) Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å svare. Dere er gode. :Heartpink

Jah, har bestemt meg for at nå må jeg bare holde meg rolig og positiv frem til den 9 april, da er det jo UL.
Så skal jeg også bestille en privat ul time helt i begynnelsen av mai, så har jeg noen milepæler frem til uke 12 :)
Så leser jeg bare ikke de trådene jeg tror omhandler SA og MA. Og ikke minst, holder meg laaaangt unna google :p
Er jo også ferdig med behandlinga rett over helga så håper at alt blir normalt igjen da. :)
Som jeg sa igår, er godt å ha dere damer rundt seg, enorm støtte. :) Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å svare. Dere er gode. :Heartpink
Ser vi har første ul samme dag, kommende torsdag? hvordan er nervene dine? Kjenner mine begynner å bli litt frynsete, og at jeg innstiller meg på det værste. Har jo blitt skuffet alle ganger før, så hvorfor skal det gå bedre denne gangen. Men samme her, prøver å holde meg unna for mye negativ lesing og irriterende google. Forumet her hjelper mye da :)

Ser vi har første ul samme dag, kommende torsdag? hvordan er nervene dine? Kjenner mine begynner å bli litt frynsete, og at jeg innstiller meg på det værste. Har jo blitt skuffet alle ganger før, så hvorfor skal det gå bedre denne gangen. Men samme her, prøver å holde meg unna for mye negativ lesing og irriterende google. Forumet her hjelper mye da :)
Jepp, da har vi samme dag :)
Heh, blir vel snart klassifisert som et nervevrak tenker jeg.. Tenker jo at jeg håper på det beste, men forbereder meg på det verste. Jaa, forumet hjelper jo, sålenge jeg holder meg unna alle MA og tom fostersekk tråder... Tenker liksom så negativt som "jah, det skjer heeelt sikkert meg" Teite hodet. :)
Men du skal se det at på torsdag er vi overlykkelige og har sett et bankende hjerte og utviklingen har ikke stoppa og alt er kjempefint! Sånn MÅ det bli, og sånn SKAL det bli :)

Jepp, da har vi samme dag :)
Heh, blir vel snart klassifisert som et nervevrak tenker jeg.. Tenker jo at jeg håper på det beste, men forbereder meg på det verste. Jaa, forumet hjelper jo, sålenge jeg holder meg unna alle MA og tom fostersekk tråder... Tenker liksom så negativt som "jah, det skjer heeelt sikkert meg" Teite hodet. :)
Men du skal se det at på torsdag er vi overlykkelige og har sett et bankende hjerte og utviklingen har ikke stoppa og alt er kjempefint! Sånn MÅ det bli, og sånn SKAL det bli :)
God spirit du har, I like ;) ja veeet... hvis man først begynner å lese på sånt så tar det helt av og man graver seg så ned. Ja vi begge skal ha gode nyheter på torsdag, det skal vi bare!! Hvor langt er du på torsdag iflg din beregning da? Jeg skal være akkurat 7 uker... åå kjenner jeg blir nervøs bare å tenke på det jeg :/

God spirit du har, I like ;) ja veeet... hvis man først begynner å lese på sånt så tar det helt av og man graver seg så ned. Ja vi begge skal ha gode nyheter på torsdag, det skal vi bare!! Hvor langt er du på torsdag iflg din beregning da? Jeg skal være akkurat 7 uker... åå kjenner jeg blir nervøs bare å tenke på det jeg :/
Hihi, man må jo bare prøve :) Hadde nok ikke hatt den spiriten uten forumdamene, var ganske nede da jeg skrev denne tråden.
Skal være 8+3 ifølge egne beregninger, men er forberedt på å bli satt ei uke tilbake.. Du skal se det at vi både hører hjertelyd og er like langt på vei. Hehe :D

Back
Topp