Mamma2013
Gift med forumet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ter-foedselen-maa-vaere-fantastisk/a/23427465
Hva tenker dere om det? Jeg syns det bør bli lovlig
Hva tenker dere om det? Jeg syns det bør bli lovlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det burde likestilles med sæddonasjon.
Det er en menneskerett å prøve å få barn!
Jeg er for! Dersom noen ønsker å donere bort egg så må de få lov til det. Selv om prosessen er helt forskjellig for kvinner og menn, så syns jeg at de som ønsker å gå gjennom det skal få lov til å bestemme over sin egen kropp nok til å kunne gjøre det.
signerer denneDet burde likestilles med sæddonasjon.
Det er en menneskerett å prøve å få barn!
For å bli ett barn så må man ha ett egg og en sædcelle, hvorfor det kun da er lov å donere bort sæd, men ikke egg er uforståelig.
Det burde likestilles, egg er ikke mer viktig enn en sædcelle!
Og jeg hadde aldri overlevd en adopsjonsprosess og det er en myte at det sitter mange tusen barn på vent i verden. Og det er enn utrolig tøff og enormt lang prosess!
Problemet med adopsjon er at det ikke er nok adopterbare barn i verden. Det er masse fattige barn, men de fleste er ikke faktisk foreldreløse. Eller blir i land som har ordning for adopsjon. Mao, det et ikke noe vi kan gjøre for å lette den prosessen. Litt, men hovedpunktene ligger i andre landMenneskerett å prøve å få barn, greit nok, men hvor mye ressurser er det etisk forsvarlig å bruke på å få barn?
Det er enormt mange barn som trenger en familie og et hjem. Burde ikke adopsjonsprosessen gjøres lettere, i stedet for å bruke titusenvis av kroner på hormonell behandling når kroppen ikke er i stand til å legge til rette for å produsere et barn?
Jeg bryr meg egentlig ikke om det blir lovlig eller ikke, personlig hadde jeg ikke greid å donere bort egg. Om andre vil og kan, så kjør på for min del.