Å få en aprilsnar.

Capri-Sonne

Glad i forumet
Her er jo termin 30 mars.. 2 dager før den store dagen som tydligvis alle frykter.
Har hørt fra den dagen jeg ble gravid at enten måtte jeg få før eller etter 1 april for å få barn på den dagen det er jo en synd..
Å nå driver alle å sir med en spøkefull tone. Haha, du kommer til å få en aprilsnar.. o.l

Har jo ikke lyst at barne skal få høre oppigjennom alle årene sine på sin bursdag at han var en aprilsnar.. MEN jeg kan jo for svarte ikke bestemme hvilken dag han kommer på heller :D

Noen andre som har hørt dette eller har jeg bare svært spessielle folk rundt meg.?

Jeg har ikke hørt noe særlig om det. Lite tulling på den dagen blant de jeg er med

Er vel ingen krise at barnet kommer den dagen. Sånn er det bare. Dumt at du få høre det hele tiden - du kan jo virkelig ikke gjør noe med det =) slapp av og ta det med ro - 1.4. Er hvertfall lett å huske da ;-)

Hilsen fra meg som er født 31.3 ;-)

1. april er jo en litt spesiell dato, så det hadde ikke gjort meg så masse hvis bebis kom da! :D

Men guud, ser for meg at det blir noen tørre aprilsnarr-gratulasjoner...

Lite her og. Jeg har feiret bursdag 1. April var ikke så kjekt når gjestene spøker med at man ikke får gave ( var barn da og gjestene og) tror de fleste som er født da ikke har noen ulemper med det, selvfølgelig kan noen tro at bursdagen er en spøk men blant de som kjenner hverandre tror eg det blir like normalt og greit som alle andre fødsel dager :)

Var ikke klar over at det var en synd å føde 1. april, men ja.. noen tørre vitser må man nok tåle. Hehe!
:)
Men hvorfor det skal være et problem skjønner jeg ikke. Er ihvertfall flere som kommer til å huske datoen for bursdagen da. ;)

Tenker ikke noe på det. Fødselen startet julaften sist, og syntes det var værre. Han ble født 25. Des, men fortsatt en ganske kjip bursdag. .

Hadde termin 2 april for to år siden. Fikk hele tiden høre det jeg også, men oppfattet det egentlig som noe litt morsomt:)

Blir sotten i gang på mandag elller tirsdag viss ingen ting skjer før,så e store tjangs her og for april baby,men at det er 1 april bryr eg meg ikkje så masse om,e vel heller da at sku egentligt fått baby 19 mar,å då få i april e ikkje heilt ittenplanen men :)

sniker fra mai,som aprilsnarr selv føler jeg ikke det er negativt å bli født da.de fleste husker bursdagen din,du blir skjelden lurt selv den dagen:) eneste er at man ofte har bursdag i påsketiden:) men heller 1 april enn 17 mai som jeg frykter blir datoen her;)

Jeg har også termin 30., men min menstermin var opprinnelig 1. April.
Har fått masse kommentarer på dette med aprilsnarr, men det er nå engang slik at vi ikke får bestemt datoene selv - så jeg tar det med et smil og svarer "vi får se, han kommer når han kommer". :)

Ser ikke på 1april som no negativt, har fått tid for igangsetting da :-)

Jeg fikk 1 april som jeg trodde :-D
Gratulere så masse med april babyen :) artig når man får på den dagen man tippa er litt små redd for han skal holde seg der inne til den 8 for da har jeg og min far + tippoldemor bursdag. Hadde vært greit med egen dag :)

Ble en liten aprillsnar på oss også :-)

Back
Topp