Er ikke så ofte det er personer med likt antall innlegg på slutten, men det kan skje så de bør tenke over detHmm. Det er ikke sikkert de har tenkt på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så ofte det er personer med likt antall innlegg på slutten, men det kan skje så de bør tenke over detHmm. Det er ikke sikkert de har tenkt på
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre.
Regner med at toppen kommer til å ha enormt med innlegg på slutten av måneden, og det orker jeg ikke uansett hvor mye jeg ønsker den balansesykkelen...
Problemet mitt er at balansesykkelen er på 1. plassenDet er sant. Jeg kommer nok ikke til å prøve meg på 1. Plassen ihvertfall.
Får se hvordan det blir utover mnd og hva jeg orker
Ikke jeg hellerDet er sant. Jeg kommer nok ikke til å prøve meg på 1. Plassen ihvertfall.
Får se hvordan det blir utover mnd og hva jeg orker
Problemet mitt er at balansesykkelen er på 1. plassen![]()
Akkurat det jeg har.Det er den, og det kan være tøft å komme seg dit. Du har vel en som den kunne passet fint til og du?
Ikke jeg heller
Trenger jo ikke sykkel![]()
Akkurat det jeg har.
På den andre siden, jeg har fint råd til å kjøpe en balanse sykkel også![]()
Jo, men tid er nesten mer dyrbart enn penger med 3 barn.Joda, men råd eller ikke. Du kan alltid bruke de pengene på noe annet om du vinner en![]()
Jo, men tid er nesten mer dyrbart enn penger med 3 barn.
Trenger jeg 7.000 innlegg for å nå førsteplassen har jeg mye annet jeg ønsker å bruke den tiden på.
Penger er bare penger, de kommer og går.
Tiden får jeg ikke tilbake![]()
HahaIsåfall bryr hun seg ikke![]()
Oi Oi det gikk jo fortFanken, skal se slik ut (uten markering)
---------------------------
Oppdatering kl 14:49
2. Sara 254
4. Hope91 170
5. Lilleblomst_15 167
6. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 167
7. Mirell 150
8. Lady_Z 144
11. lizzed 98
14. Babydilla123 86
16. Beckymams 71
17. olivia90 70
18. Kengu 69
20. m&m mini 62
40. EJ 25
44. ALN89 22
56. HemmeligG 19
71. Fiona84 15
X. Jump
Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
----------------------------
Følg med på tilbud og meld deg på nyhetsbrevene til feks bohus og fagmøblerHar tenkt på hjørnesofa, men så blir det feil når vi skal se på tvhehe
Har 2+3 nå, men problemet er at den ser så kraftig ut. Ellers fungerer det greit
Men man får jo sofaer som ser mindre ut og dafår bare titte litt og følge med når vi har råd
Det har du helt rett iSkjønner at du ikke prioriterer det om det blir så mange innlegg ja. Men mange andre flotte premier og da. Kan ikke tenke med at topp 20 havner opp mot et slikt antall![]()
7000 innlegg?Jo, men tid er nesten mer dyrbart enn penger med 3 barn.
Trenger jeg 7.000 innlegg for å nå førsteplassen har jeg mye annet jeg ønsker å bruke den tiden på.
Følg med på tilbud og meld deg på nyhetsbrevene til feks bohus og fagmøbler![]()
Godt sagtJo, men tid er nesten mer dyrbart enn penger med 3 barn.
Hva det faktisk blir vet jeg selvfølgelig ikke, men sist man hadde en "om å gjøre å komme på topp-plassene"-konkurranse hadde første plassen 7.048 innlegg.7000 innlegg?
Godt jeg ikke tenker å knive om førsteplassen da![]()
Kommer alltid gode tilbud, så bare se etter en dere evt liker å vent litt på et tilbudDet går jo an
Håper vi får tak i noe om ikke altfor lenge.