Hva jobber dere med?:)

Har jobba gudan vet korr længe i bhg..så under permisjon ska æ ta barne-og ungdomsfagarbeider. Har ikke nokka skole i bhg yrket, men en hau me erfaring. Ellers e æ interiørkonsulent.. :)

Jobber som tilkallingsvikar på sentralbord ved siden av fulltids studie grunnskolelærer 1-7. Er endelig ferdig med 6 års skolegang til sommeren. Har tidligere jobbet 14 år i butikk, men når sønnen min begynte på skolen sluttet jeg. Skiftarbeid og en sønn med spesiellebehov er en vanskelig kombinasjon; )

Er utdannet utmarksforvalter, bachelor med natur-og kulturminneoppsyn, begynte på studie som faglærte i naturfag, men ble så inn i hampen skolelei, så nå jobber jeg i serviceyrke, er daglig leder på en bingo ;)

Mange søte gamle damer :)

Utdannet hjelpepleier å jobber i bolig for puh. Jobber med autister med svært utagerende atferd så har nesten ikke jobbet siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jobbet kun med kontor arbeid i noen mndr før jeg ble sykemeldt fult for ca 4 uker siden.

Har jobba gudan vet korr længe i bhg..så under permisjon ska æ ta barne-og ungdomsfagarbeider. Har ikke nokka skole i bhg yrket, men en hau me erfaring. Ellers e æ interiørkonsulent.. :)
Hahaha... Jeg er også utdannet interiørkomsulent :-) :-P Jobber i b.hage og studerer b.hagelærer deltid :-)

Har bachelor i havbruk og påbegynt bachelor som kjemiingeniør/bioteknolog. Sluttet på sistnevnte pga dårlig motivasjon. Jobber i dag med laks på et matfiskanlegg. :-)

Har bachelor i- og jobber som vernepleier :) Elsker jobben min!!

Bachelor i økonomi og adm, jobbet masse i butikk og bank før jeg bestemte meg for å være hjemmeværende de siste 3 årene. ikke helt hjemmeværende da jeg også er med i styret av en bhg og av en organisasjon nå. Ønsker å ta en annen utdanning, men redd for lite tid til barna igjen. Vet uansett at jeg vil søke jobb igjen straks minsten er rundet året:)

Jobben du driver med nå høres så gøy ut;)

Bachelor i økonomi og adm, jobbet masse i butikk og bank før jeg bestemte meg for å være hjemmeværende de siste 3 årene. ikke helt hjemmeværende da jeg også er med i styret av en bhg og av en organisasjon nå. Ønsker å ta en annen utdanning, men redd for lite tid til barna igjen. Vet uansett at jeg vil søke jobb igjen straks minsten er rundet året:)

Jobben du driver med nå høres så gøy ut;)

Ja det er gøy! Men skulle gjerne ønske jeg var sykepleier :( men jeg kommer ikke inn her jeg bor.. Er høyt snitt og populært studie her :( hadde sikkert kommet inn andre steder i landet ..

Ja det er gøy! Men skulle gjerne ønske jeg var sykepleier :( men jeg kommer ikke inn her jeg bor.. Er høyt snitt og populært studie her :( hadde sikkert kommet inn andre steder i landet ..
Så lenge du har ønske om å bli det så hopp i det;) kjøp deg noen bøker og ta eksamen som privatist for å øke snittet og meld deg på studiet etter det! Tro meg det er så verdt å drive med noe man liker. kjør på, det er aldri for sent;)

Så lenge du har ønske om å bli det så hopp i det;) kjøp deg noen bøker og ta eksamen som privatist for å øke snittet og meld deg på studiet etter det! Tro meg det er så verdt å drive med noe man liker. kjør på, det er aldri for sent;)
Jeg vurderer det sterkt! Vil gjerne bli det også ta jordmor når ungene er større :)

Er webutvikler. Har en liten plan om å utdanne meg som ernæringsfysiolog og/eller personlig trener neste høst. Ble satt litt på vent da vi planla baby i stedet :) Og så er det litt skummelt da! ;)

Siviløkonom og jobber i bank :) syns selv det virker veldig spennende og behagelig å jobbe som jordmor til de som vurderer det :)

Gikk kokkelinja på vgs, så studerte jeg et år sosialpedagogikk, så bachelor i sykepleie. Jobber i dag som sykepleier i hjemmesykepleien :-)

Back
Topp