Hva jobber dere med?:)

Har jobba gudan vet korr længe i bhg..så under permisjon ska æ ta barne-og ungdomsfagarbeider. Har ikke nokka skole i bhg yrket, men en hau me erfaring. Ellers e æ interiørkonsulent.. :)

Jobber som tilkallingsvikar på sentralbord ved siden av fulltids studie grunnskolelærer 1-7. Er endelig ferdig med 6 års skolegang til sommeren. Har tidligere jobbet 14 år i butikk, men når sønnen min begynte på skolen sluttet jeg. Skiftarbeid og en sønn med spesiellebehov er en vanskelig kombinasjon; )

Er utdannet utmarksforvalter, bachelor med natur-og kulturminneoppsyn, begynte på studie som faglærte i naturfag, men ble så inn i hampen skolelei, så nå jobber jeg i serviceyrke, er daglig leder på en bingo ;)

Mange søte gamle damer :)

Utdannet hjelpepleier å jobber i bolig for puh. Jobber med autister med svært utagerende atferd så har nesten ikke jobbet siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jobbet kun med kontor arbeid i noen mndr før jeg ble sykemeldt fult for ca 4 uker siden.

Har jobba gudan vet korr længe i bhg..så under permisjon ska æ ta barne-og ungdomsfagarbeider. Har ikke nokka skole i bhg yrket, men en hau me erfaring. Ellers e æ interiørkonsulent.. :)
Hahaha... Jeg er også utdannet interiørkomsulent :-) :-P Jobber i b.hage og studerer b.hagelærer deltid :-)

Har bachelor i havbruk og påbegynt bachelor som kjemiingeniør/bioteknolog. Sluttet på sistnevnte pga dårlig motivasjon. Jobber i dag med laks på et matfiskanlegg. :-)

Har bachelor i- og jobber som vernepleier :) Elsker jobben min!!

Bachelor i økonomi og adm, jobbet masse i butikk og bank før jeg bestemte meg for å være hjemmeværende de siste 3 årene. ikke helt hjemmeværende da jeg også er med i styret av en bhg og av en organisasjon nå. Ønsker å ta en annen utdanning, men redd for lite tid til barna igjen. Vet uansett at jeg vil søke jobb igjen straks minsten er rundet året:)

Jobben du driver med nå høres så gøy ut;)