Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha... Jeg er også utdannet interiørkomsulentHar jobba gudan vet korr længe i bhg..så under permisjon ska æ ta barne-og ungdomsfagarbeider. Har ikke nokka skole i bhg yrket, men en hau me erfaring. Ellers e æ interiørkonsulent..![]()
Bachelor i økonomi og adm, jobbet masse i butikk og bank før jeg bestemte meg for å være hjemmeværende de siste 3 årene. ikke helt hjemmeværende da jeg også er med i styret av en bhg og av en organisasjon nå. Ønsker å ta en annen utdanning, men redd for lite tid til barna igjen. Vet uansett at jeg vil søke jobb igjen straks minsten er rundet året
Jobben du driver med nå høres så gøy ut![]()
Så lenge du har ønske om å bli det så hopp i detJa det er gøy! Men skulle gjerne ønske jeg var sykepleiermen jeg kommer ikke inn her jeg bor.. Er høyt snitt og populært studie her
hadde sikkert kommet inn andre steder i landet ..
Jeg vurderer det sterkt! Vil gjerne bli det også ta jordmor når ungene er størreSå lenge du har ønske om å bli det så hopp i detkjøp deg noen bøker og ta eksamen som privatist for å øke snittet og meld deg på studiet etter det! Tro meg det er så verdt å drive med noe man liker. kjør på, det er aldri for sent
![]()
Do it do itJeg vurderer det sterkt! Vil gjerne bli det også ta jordmor når ungene er større![]()