Handlevognens mange funksjoner

Mener det er en selvfølge at man ikke tar de vognene der dersom man ikke har en baby, eller det er den aller siste vogna som er igjen og man skal handle så mye at man trenger en vogn. At det var noe såpass skittent i var vel bare toppen av kransekaka. Forventer jo ikke at det skal være nyvasket, men likevel.

Nå er det nå sånn at de vognene skal brukes til de med babyer som trenger sete, så det er totalt unødvendig å ta en sånn vogn å putte blomster i sete.

Ser ikke helt dramaet jeg da. Det kan ha vært mangel på andre vogner f.eks.

Det er vel helst prinsippet, på samme måte som at det er unødvendig å okkupere et handikapsete på bussen når det er flere ledige seter rundt. Når man står der med et lite barn på armen og ser siste vogna med sete på forsvinne inn i butikken sammen med en eldre dame som tydeligvis bare har grabbet første og beste handlevogn er det ganske surt. JEG blir i alle fall irritert :)

Det er vel helst prinsippet, på samme måte som at det er unødvendig å okkupere et handikapsete på bussen når det er flere ledige seter rundt. Når man står der med et lite barn på armen og ser siste vogna med sete på forsvinne inn i butikken sammen med en eldre dame som tydeligvis bare har grabbet første og beste handlevogn er det ganske surt. JEG blir i alle fall irritert :)
da hadde jeg blitt grinete også :)

Ser på Kiwi her oppe er det to vogner med slikt sete. Er jo utrolig dumt at folk da tar dem og bruker til andre ting. Det hadde jo ikke vært et så stort problem å sette plantene oppi selva vognen. Eventuelt ha en handlekurv oppi vognen og sette dem der :P

mulig jeg hadde sagt "så søt baby du har." og gått videre. Men hadde kommet helt an på dagen min. På en god dag hadde jeg greid å si det. På en dårlig dag hadde hu fått mange stygge blikk, og jeg hadde sikkert brukt mye kroppspråk på å vise at den vogna muligens er i veien. Muligens hadde jeg også trillet den langt vekk mens hun hadde ryggen til. Men igjen, kommer an på humøret.

Noen dager er jeg skapt for drama, andre dager sitter jeg helst på sidelinja med popcorn :-p

Veldig unødvendig, folk trenger dem jo faktisk til det de er ment for

Kjedelig for de som har med seg baby som må ha vogn med sete da...

Ja, det er klart at baby har første prio! Her hos oss er det som regel nok vogner med babysete. Noen ganger er de bare slike igjen, så da har jeg også tatt en, selv uten baby ;)

mulig jeg hadde sagt "så søt baby du har." og gått videre. Men hadde kommet helt an på dagen min. På en god dag hadde jeg greid å si det. På en dårlig dag hadde hu fått mange stygge blikk, og jeg hadde sikkert brukt mye kroppspråk på å vise at den vogna muligens er i veien. Muligens hadde jeg også trillet den langt vekk mens hun hadde ryggen til. Men igjen, kommer an på humøret.

Noen dager er jeg skapt for drama, andre dager sitter jeg helst på sidelinja med popcorn :-p
Skulle ønske jeg hadde samme guts som deg ;)

Hadde ikke reagert. Kanskje vedkommende ikke visste bedre:p er nok mye verre ting som finnes i de setene enn litt blomster:p

Syntes dette absolutt er unødvendig, disse kan stå til de som trenger setet til hva det er lagd til!

Jeg hadde enkelt og greit blitt sint hvis jeg kom på butikken, med min datter som er så liten at hun ikke kan holde hodet selv (og må derfor sitte i bilsetet sitt oppi det setet), og det ikke hadde vært flere vogner fordi noen uten barn okkuperte de. Bilstolen er for tung til at jeg orker å bære den og handle samtidig, og har en gang tidligere prøvd å sette hele stolen nedi vognen men da blir hun rasende, og jeg mister i tillegg store deler av plassen i vognen. Jeg MÅ enkelt og greit ha en slik vogn for å få handlet ordentlig. I mine øyne er hun enten mindre smart, eller veldig respektløs når hun bruker vognen på den måten.

Back
Topp