Handlevognens mange funksjoner

Jeg hadde nok gitt beskjed om hva formålet med det setet var. Og så bedt henne børstet vekk jorda!

Sånn utover å spare disse vognene til dem som trenger det... Ikke mye jord fra slike,så hva er problemet?

Ser ikke helt problemet jeg da. Jeg kjører med ungene oppi vogna så blir litt det samme. Ingen bruker vogna til sitt egentlige formål;)

Nei, man ser ikke problemet før man skal sette barnet i setet etter at det har stått en haug nyvannede løkblomster der...

Om de var nyvannet kan jeg forstå problemet ja. Burde jo i det minste tørke etter seg

Ser ikke helt problemet jeg da. Jeg kjører med ungene oppi vogna så blir litt det samme. Ingen bruker vogna til sitt egentlige formål;)
Jeg bruker vogna til å ha varene mine i :P og setet til å ha barnet i ;)

Nei, man ser ikke problemet før man skal sette barnet i setet etter at det har stått en haug nyvannede løkblomster der...
Jeg har kjørt ungene mine i sånn vogn mange ganger. Og aldri var de spesielt rene, men det er nå sånn. On det ble vått er det jo dumt, absolutt, men det fremgår på ingen måte av bildet ar det er noe her som forklarer bruken av raseri-smiley. Jeg har aldri vært borti at slike løkblomster ser ut til å ha fått vann på lenge, og jord har de nesten ikke heller, så derfor fremgår det ikke logisk for meg at dette er noe å frese over.

Jeg har kjørt ungene mine i sånn vogn mange ganger. Og aldri var de spesielt rene, men det er nå sånn. On det ble vått er det jo dumt, absolutt, men det fremgår på ingen måte av bildet ar det er noe her som forklarer bruken av raseri-smiley. Jeg har aldri vært borti at slike løkblomster ser ut til å ha fått vann på lenge, og jord har de nesten ikke heller, så derfor fremgår det ikke logisk for meg at dette er noe å frese over.
Jeg beklager virkelig at min bruk av smileyer gjør deg forundret. Jeg beklager også at jeg syns det er unødvendig at denne damen brukte setet i vogna til noe annet enn det den var ment for. Jeg eier visst ikke logisk tankegang.

Jeg beklager virkelig at min bruk av smileyer gjør deg forundret. Jeg beklager også at jeg syns det er unødvendig at denne damen brukte setet i vogna til noe annet enn det den var ment for. Jeg eier visst ikke logisk tankegang.
Nedlatende

Er dette ikke et diskusjonsforum? Er det ikke lov å undre seg over hva som er så rasende ille forferdelig? Uten at du skal bli så nedlatende?

Greit. Sa dropper jeg dette tema, slikt kaster jeg ikke bort tiden min på.

Jeg synes det er unødvendig av folk å bruke de vognene der. I butikkene i sentrum her er det kun en eller to sånne vogner pr butikk. Kjedelig å komme inn med ett spedbarn og de er opptatte. Men har desverre sett det ofte spesielt på butikkene man må ha en tier for å få handlevogn.

Jepp, hvis ikke hadde jeg tatt en annen vogn uten sete :P
Det gjør faktisk jeg også. Og det at vogna er brukt av en som ikke trenger den synes jeg er dumt gjort.

Nedlatende

Er dette ikke et diskusjonsforum? Er det ikke lov å undre seg over hva som er så rasende ille forferdelig? Uten at du skal bli så nedlatende?

Greit. Sa dropper jeg dette tema, slikt kaster jeg ikke bort tiden min på.

Jeg beklager virkelig, men jeg oppfattet deg som nedlatende først der du diskuterte min evne til å uttale meg om at jeg syns det var forferdelig. Jeg oppfattet tonen i innlegget ditt feil, ser nå at det ikke var ment slik og beklager at jeg ble forbannet og korttenkt :P Dette er helt klart et diskusjonsforum ;)

Veldig unødvendig å okkupere noe som faktisk er beregnet for å ha spedbarn i, uavhengig av om barnesetet er lastet med blomster eller frossenfisk. Personlig synes jeg personalet i butikken har et visst ansvar for å gi beskjed når de får det med seg. Selv om de selvfølgelig ikke til en hver tid kan passe på hva kundene gjør kan de i alle fall si i fra når de skal betale.

Jeg opplevde opptil flere ganger (!) på min lokale butikk at det ikke var en ledig vogn av den typen, bare for å observere at den var i bruk av voksne folk som simpelthen ikke gadd å låne en mynt i kassa for å løse ut en vanlig handlevogn. Med litt skadefryd overhørte jeg imidlertid ved en anledning at en dame fikk ganske tydelig tilsnakk av butikksjefen og da skal jeg innrømme at jeg godtet meg en smule :)

Back
Topp