Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ser ikke problemet?![]()
Nei, man ser ikke problemet før man skal sette barnet i setet etter at det har stått en haug nyvannede løkblomster der...Sånn utover å spare disse vognene til dem som trenger det... Ikke mye jord fra slike,så hva er problemet?
Nei, man ser ikke problemet før man skal sette barnet i setet etter at det har stått en haug nyvannede løkblomster der...
Jeg bruker vogna til å ha varene mine iSer ikke helt problemet jeg da. Jeg kjører med ungene oppi vogna så blir litt det samme. Ingen bruker vogna til sitt egentlige formål![]()
Jeg har kjørt ungene mine i sånn vogn mange ganger. Og aldri var de spesielt rene, men det er nå sånn. On det ble vått er det jo dumt, absolutt, men det fremgår på ingen måte av bildet ar det er noe her som forklarer bruken av raseri-smiley. Jeg har aldri vært borti at slike løkblomster ser ut til å ha fått vann på lenge, og jord har de nesten ikke heller, så derfor fremgår det ikke logisk for meg at dette er noe å frese over.Nei, man ser ikke problemet før man skal sette barnet i setet etter at det har stått en haug nyvannede løkblomster der...
Da har du sikkert bare en unge som faktisk får plass i setetJeg bruker vogna til å ha varene mine iog setet til å ha barnet i
![]()
Jeg beklager virkelig at min bruk av smileyer gjør deg forundret. Jeg beklager også at jeg syns det er unødvendig at denne damen brukte setet i vogna til noe annet enn det den var ment for. Jeg eier visst ikke logisk tankegang.Jeg har kjørt ungene mine i sånn vogn mange ganger. Og aldri var de spesielt rene, men det er nå sånn. On det ble vått er det jo dumt, absolutt, men det fremgår på ingen måte av bildet ar det er noe her som forklarer bruken av raseri-smiley. Jeg har aldri vært borti at slike løkblomster ser ut til å ha fått vann på lenge, og jord har de nesten ikke heller, så derfor fremgår det ikke logisk for meg at dette er noe å frese over.
Jepp, hvis ikke hadde jeg tatt en annen vogn uten seteDa har du sikkert bare en unge som faktisk får plass i setet![]()
NedlatendeJeg beklager virkelig at min bruk av smileyer gjør deg forundret. Jeg beklager også at jeg syns det er unødvendig at denne damen brukte setet i vogna til noe annet enn det den var ment for. Jeg eier visst ikke logisk tankegang.
Det gjør faktisk jeg også. Og det at vogna er brukt av en som ikke trenger den synes jeg er dumt gjort.Jepp, hvis ikke hadde jeg tatt en annen vogn uten sete![]()
Nedlatende
Er dette ikke et diskusjonsforum? Er det ikke lov å undre seg over hva som er så rasende ille forferdelig? Uten at du skal bli så nedlatende?
Greit. Sa dropper jeg dette tema, slikt kaster jeg ikke bort tiden min på.