Felles skravle 2015

I dag blir det å ha baby en utfordring kjenner jeg.

Min migrene gjør jeg ikke bare får hodepine fra helvette. Men jeg føler meg alltid skikkelig syk. Kaldsvetter og svetter - og føler jeg har 50 i feber. Minst.

Men har ikke feber. Og er ikke varm i pannen. Men for meg føles det slik.

Var oppe kl 4 i natt å dusjet. Så igjen når jeg sto opp

Våkner klissvåt.

Ammet mini i ste og varmen fra henne i tillegg gjør jo at jeg føler jeg kommer til å omkomme av varme.

Sukk. Hater dette
Uff da.
Har du prøvd å ha en pute mellom deg og frøkna slik at ut ikke får al varmen hennes direkte på deg?

Og få i deg NOK vann, jeg vet du tidvis har problemer med det, men i dag er det VIKTIG.

Uff da.
Har du prøvd å ha en pute mellom deg og frøkna slik at ut ikke får al varmen hennes direkte på deg?

Og få i deg NOK vann, jeg vet du tidvis har problemer med det, men i dag er det VIKTIG.
Uff det var dette med vann ja! *gå å hente drikkeflaske med vann med en gang*

Har ammepute hun ligger på:)
Nå har jeg plassert henne i sengen hos sambo (som sover ennå da han tok henne tidlig i morges når hun ikkd var trøtt og jeg ikke orket å ha henne i sengen lenger) så han sover nå isteden

Så nå når jeg har drukket vannet mitt tror jeg at jeg må gå å hente posten - for å få litt luft. Kanskje det hjelper

Uff det var dette med vann ja! *gå å hente drikkeflaske med vann med en gang*

Har ammepute hun ligger på:)
Nå har jeg plassert henne i sengen hos sambo (som sover ennå da han tok henne tidlig i morges når hun ikkd var trøtt og jeg ikke orket å ha henne i sengen lenger) så han sover nå isteden

Så nå når jeg har drukket vannet mitt tror jeg at jeg må gå å hente posten - for å få litt luft. Kanskje det hjelper
Luft er en fin ting, ja....

Oppdatering kl 10:52

2. Kengu 1.977
3. lizzed 1.895
4. Babydilla123 1.863
5. m&m mini 1.805
7. Beckymams 1.726
9. Lady_Z 1.587
10. Mirell 1.573
11. ALN89 1.569
12. olivia90 1.560
13. Sara 1.557
14. Hope91 1.530
19. HemmeligG 1.433
22. Lilleblomst_15 1.301
23. Jump 1.207
25. EJ 1.024
28. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 901

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.452 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
14 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdatering. Må bare henge i ser jeg :)

Nettopp!

En annen ting vi vurderer er sånn babystol som svinger, rister, har uro og musikk.

On hun fortsetter med magevondt så kjøper vi. Selv om jeg i utgangspunktet syns d er litt tull, så betyr prinsipper null og niks når barnet hylgråter..!
Så enig! Alt for at babyen skal finne litt ro sier jeg.

Bah!! Utslitt!! 3 timer ute i finværet med hagearbeid! Klippet frukttrær, raka løv og fylt opp en hel tilhenger med høye lemmer med hageavfall! Fy søren så slitsomt det er å plukke opp greiener fra bakken når en er høygravid!! Sofa, saft og matmuffins nå!

Bah!! Utslitt!! 3 timer ute i finværet med hagearbeid! Klippet frukttrær, raka løv og fylt opp en hel tilhenger med høye lemmer med hageavfall! Fy søren så slitsomt det er å plukke opp greiener fra bakken når en er høygravid!! Sofa, saft og matmuffins nå!
Flink du er.
Det hadde aldri jeg klart som høygravid.
Kom meg knapt gjennom husarbeidet jeg måtte gjøre

Flink du er.
Det hadde aldri jeg klart som høygravid.
Kom meg knapt gjennom husarbeidet jeg måtte gjøre
Dette ble prioritert fremfor husarbeid idag - deilig å være ute.. følte litt press på meg fordi vi må kjøre av gårde hageavfallet m en gang sambo kommer fra jobb for å rekke det.. jeg har vært heldig - bekkenet har ikke plaget meg i det hele tatt siden hodet smatt ned i bekkenet og festet seg :-D

Back
Topp