Hva jobber dere som?

Jobber som assistent på ett sykehjem, hadde planer om å ta opp fag for å komme inn på sykepleien i år! Men det blir litt utsatt gitt ;)

Jobber som assistent på ett sykehjem, hadde planer om å ta opp fag for å komme inn på sykepleien i år! Men det blir litt utsatt gitt ;)

Er i akkurat samme situasjon faktisk! :) lurer på hvordan det skal gå etterhvert, ettersom det er en del tunge løft i den avdelingen jeg jobber på..

Jobber hos kemneren, som skatte- og avgiftsrevisor;)

Miljøterapeut, jobber med psykisk utviklingshemmede.

Vernepleier. Jobber i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede:)

Er fast ansatt på kiwi. Men har vært sykemeldt i snart 2 år pga en type tumor... Men håper jeg kan begynne å jobbe igjen snart :)

Hvordan går det på natt for deg? Jeg er fullstendig dau for tiden så merker jeg sliter godt med nattevaktene. Har ikke spesielt lyst til å bli lagt om til dag så håper å holde ut lengst mulig :-)

Lurer også på hvordan andre takler nattevaktene sine! Jeg er også helt dau, har fått mange kommentarer fra kollegaer på att jeg ser sliten ut! Håper også på og holde ut lengst mulig fordi jeg ikke vil jobbe på dagvakter.. Håper dette med tretthet vil bedre seg når de første mnd er overstått! :)

Back
Topp