Æsj!

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Da kom kvalmen... *Bank i bordet* så gir det seg etter noen timer. Men håpte jeg skulle slippe unne det :(

Usj :( jeg har enda ikke fått den beryktede kvalmen, men det er ingenting mat som frister hos meg lenger. Håper kvalmen holder seg unna, men banker i bordet jeg også!

I feel you :S

Kvalmen har tatt helt av her den siste uken :( Trodde jeg var kvalm før den tid, men nå er jeg så nær oppkast, at lurer på hvor mange dager til jeg klarer å lure meg unna. i går la jeg meg kl 20, bare i håp om å lure kvalmen. Gikk fint. Forsøker å ta Postafen så fort jeg står opp om morgenen, for jeg er minst kvalm tidlig på dagen, men det hjalp ikke helt i går :(

Kvalmen har tatt helt av her den siste uken :( Trodde jeg var kvalm før den tid, men nå er jeg så nær oppkast, at lurer på hvor mange dager til jeg klarer å lure meg unna. i går la jeg meg kl 20, bare i håp om å lure kvalmen. Gikk fint. Forsøker å ta Postafen så fort jeg står opp om morgenen, for jeg er minst kvalm tidlig på dagen, men det hjalp ikke helt i går :(
Hvor langt er du på vei?

Kvalmen har vært intens den siste uka for meg også. Jeg glemmer fort, men føler nesten at kvalmen er verre nå enn forrige gang. Forrige svangerskap bar jeg tvillinger, og da har man som regel dobbel styrke på alle symptomer... skal på tidlig UL i morgen, så jeg er kjempespent på hvor mange som er der inne! He, he..tror selv det er bare en da:happy:

Æsj da. Kjedelig:/
Her har den ikke kommet enda, weehuu!

Usj, i dag kom kvalmen skikkelig hos meg også. Uansett hva jeg har spist så har det ikke blitt bedre :(

Back
Topp