Smerter

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I natt våknet jeg med sterke menssmerter i magen og fikk ikke sove. Ble kjemperedd for at noe var galt. Samboeren våknet han også, og beroliget meg veldig. Han ga meg en paracet(etter å ha sjekket at det var trygt) og strøk meg på magen til jeg sovnet igjen. I dag ringte jeg legevakten for å forsikre meg om at dette var helt vanlig. De kunne fortelle at siden jeg ikke hadde blødninger og smertene gikk over etter en stund, var det mest sannsynlig bare vanlige kramper og ingenting er galt. Takk himmel og jord for det!

Leste i en annen tråd at det var flere som hadde fått smerter og kramper i magen etter å ha spist sushi? Jeg spiste sushi i går, så da kan det vel hende at det var derfor, hehe :)

Jeg føler med deg altså! Det var nok meg du leste om som ble dårlig etter sushi. Men det var på torsdag kveld, og i dag har jeg hatt samme krampene i magen. Så det må være noe annet ;) Men det er iallefall veldig vondt! Ikke så lett å være sosial når man skal holde det hemmelig men helst vil ligge i fosterstilling :p

Jeg føler med deg altså! Det var nok meg du leste om som ble dårlig etter sushi. Men det var på torsdag kveld, og i dag har jeg hatt samme krampene i magen. Så det må være noe annet ;) Men det er iallefall veldig vondt! Ikke så lett å være sosial når man skal holde det hemmelig men helst vil ligge i fosterstilling :p
Hvordan går det med dere, begge to?:-)

Så bra:-)

Jeg spiste ikke sushi i forrige svangerskap fordi det var så mye frem og tilbake om det var trygt osv, men ser nå at det skal være trygt om man unngår tunfisk og at fisken som brukes bør ha vært fryst ved -20 grader i 24 timer for å drepe parasitter og slikt.

Pleier fisken man kjøper på sushishapper å ha vært fryst? Eller lager dere selv? Sikker litt hysterisk, men liker å være på den sikre siden :P

Godt å høre det gikk over forresten :)

Jeg spiste ikke sushi i forrige svangerskap fordi det var så mye frem og tilbake om det var trygt osv, men ser nå at det skal være trygt om man unngår tunfisk og at fisken som brukes bør ha vært fryst ved -20 grader i 24 timer for å drepe parasitter og slikt.

Pleier fisken man kjøper på sushishapper å ha vært fryst? Eller lager dere selv? Sikker litt hysterisk, men liker å være på den sikre siden :P

Godt å høre det gikk over forresten :)
Jeg vet ikke om fisken bruker å være fryst på sushi plassene her i byen. Men jeg tror ikke jeg kommer til å spise sushi mer uansett, etter smertene jeg fikk. Kanskje om vi lager hjemme eller de friterte typene ;)

Jeg spiste bare maki tempura (fritert), så det skulle jo ikke kunne ha noe å si da.. Men jeg kommer nok heller ikke til å spise det med det første ;)

Back
Topp