Tirsdag efter påsken?? Nei de blir væl før længe du menar væl tirsdag før påskeKan vel teoretisk sett vere tirsdag etter påskemen håpar på no onsdag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tirsdag efter påsken?? Nei de blir væl før længe du menar væl tirsdag før påskeKan vel teoretisk sett vere tirsdag etter påskemen håpar på no onsdag
![]()
Jeg tror det er der jeg falt av lasset, ja.Tirsdag efter påsken?? Nei de blir væl før længe du menar væl tirsdag før påske
Høres litt ut som barnehagemen godt du er positiv då i alle fall
![]()
Ja... Sist ble jeg lovet å ikke hå overtid. Så fikk faktisk dato til igangsetting dagen etter termin. Men da kom han jo 10 dager før av seg selv! Får se hva de sier denne gangHåper det ikke blir mye mer smerter på deg fremover. Det er jo ganske lenge igjen...
Må være før! 1.april er jo i påsken.Tirsdag efter påsken?? Nei de blir væl før længe du menar væl tirsdag før påske
Blir deilig med fri fra torsdag til mandag daBerre mandag til onsdag. Så skal ikkje klage egentlig![]()
Haha, du har heilt rett. Eg såg heilt feil på kalenderenSiste virkedag i mars er jo virkelig på tirsdag nå før påske, påska er jo 1-5 april?
Ikke rart vi blir forvirra da.Haha, du har heilt rett. Eg såg heilt feil på kalenderen![]()
Må være før! 1.april er jo i påsken.
Jeg tror det er der jeg falt av lasset, ja.
Sånn utover at jeg aldri har tenkt over når i mnd den kommer.
Eg har for mange tankar i hodet. Eg tok heilt feil!Tirsdag efter påsken?? Nei de blir væl før længe du menar væl tirsdag før påske
Det blir det absolutt!Blir deilig med fri fra torsdag til mandag da![]()
Neida, fort gjort detIkke rart vi blir forvirra da.
Barnetrygden kommer før påske. Trolig tirsdag ettersom onsdag bare er halv dag.
Påskeferie er fint, det, ja.Det blir det absolutt!gleder meg
![]()
Så bra. Har de nokon spesielle planar?Påskeferie er fint, det, ja.
Selv om det blir bare meg og ungene i år, så skal vi kose oss likevel
Ungene skal overnatte en natt hos mine foreldre.Så bra. Har de nokon spesielle planar?![]()
Høres ut som en skikkelig kosepåskeUngene skal overnatte en natt hos mine foreldre.
Mannen skal jobbe, mye. Jeg skal ha mens, tydeligvis, fra onsdag.
Vi skal bake boller og spise med kakao, inne eller ute avhengig av været. Spille brettspill.
På ski dersom været tillater det. Vi får se, det er meldt mye regn....
Det hørtes mer riktig utEg har for mange tankar i hodet. Eg tok heilt feil!
No på tirsdag er det sjølvsagt![]()
Mens er kjip.Høres ut som en skikkelig kosepåskebortsett frå mens då. Men ellers berre kjekt
![]()
Det gjør han sikkertÆsj da. Håpe han legger det på seg igjen når han kommer seg.
Så koselig navnJada, er ingen hemmlighetsfugl jeg så![]()
Sølvi![]()
God fredagGod fredag alle! Hva bringer dagen? For min del står husarbeid på planen, og en trilletur hvis det blir tid![]()