Dårlig dekning onecall

Har aldri hatt problemer med One Call, men Telenor derimot... Haha, dårligere dekning skal man lete lenge etter her vi bor. Har akkurat fått lov til å bryte en abonnementsavtale med Telenor etter at jeg har vært nesten helt uten dekning i fire uker! Glad jeg kommer meg over til One Call igjen nå ;). Håper du får god hjelp på chatten deres. Jeg har i hvert fall god erfaring med dem, både på chat, mail og telefon.

Motsatt her. Alle jeg kjenner med netcom dekning sliter:o Da vi bodde på gården til svigerfar, måtte vi gå ut for å ringe men det var ikke alltid det fungerte der heller. Mannen hadde netcom gjennom jobben. alt ble bedre da de gikk over til telenor;)

Motsatt her. Alle jeg kjenner med netcom dekning sliter:eek: Da vi bodde på gården til svigerfar, måtte vi gå ut for å ringe men det var ikke alltid det fungerte der heller. Mannen hadde netcom gjennom jobben. alt ble bedre da de gikk over til telenor;)
Hehe, det er nettopp det, dekningen varierer voldsomt fra sted til sted. Her fungerte ikke Telenor overhodet (og heller ikke hos flere av naboene mine, for snakket med dem om det). Det viktige er å finne et abonnement og en leverandør som fungerer for en. Håper det ordner seg for deg snarest! Håpløst å være "mobilløs" slik jeg har vært i fire uker, så nå bare gleder jeg meg til nummerporteringen er i orden. Vi bor i storby med normalt sett ingen dekningsproblemer, men Telenor fungerte absolutt ikke inne på vårt boligområde. Godt det finnes alternativer! :)

Hehe, det er nettopp det, dekningen varierer voldsomt fra sted til sted. Her fungerte ikke Telenor overhodet (og heller ikke hos flere av naboene mine, for snakket med dem om det). Det viktige er å finne et abonnement og en leverandør som fungerer for en. Håper det ordner seg for deg snarest! Håpløst å være "mobilløs" slik jeg har vært i fire uker, så nå bare gleder jeg meg til nummerporteringen er i orden. Vi bor i storby med normalt sett ingen dekningsproblemer, men Telenor fungerte absolutt ikke inne på vårt boligområde. Godt det finnes alternativer! :)

Har nok mye å si hvor man bor ja. Og veldig bra det finnes alternativer:D
Tenkte jeg skulle teste ut Hello, som em nevnte lengre opp her. Billigere og mer mobildata enn onecall, og de har telenordekning:D

Men nå er det ikkke bare kundene som er ekle altså, det finnes en god del i onecall som jeg mener aldri burde jobbet der hvertfall. Jeg har svært sjelden møtt så dårlig kundeservice.
I tillegg er de utrolig trege på å svare , å bruke 4 dager på å svare på en henvendelse er ikke greit.
Okei :)

Men nå er det ikkke bare kundene som er ekle altså, det finnes en god del i onecall som jeg mener aldri burde jobbet der hvertfall. Jeg har svært sjelden møtt så dårlig kundeservice.
I tillegg er de utrolig trege på å svare , å bruke 4 dager på å svare på en henvendelse er ikke greit.
Hvis du vil kan du sende meg telefonnummeret ditt eller navn så kan jeg godt sjekke opp dette for deg. Så kan jeg eventuelt ta det med sjefen min før oppsigelsen går ut ;)

Jeg tror jeg skal bytte til Talkmore. Har vært veldig fornøyd med Onecall, men av en eller annen grunn er Netcomdekningen utrolig dårlig i leiligheten vår. Jeg må nå ha telefonen på et bord nær stuevinduet for å få et par streker. Mannen min har Netcom og har det samme problemet.

Har faktisk aldri hørt om folk som har problemer med telenordekning før, men derimot netcom.. Hørt mye om! Her måtte vi bytte fra onecall da de byttet til netcom. 4g med telenor, og E med netcom, da var saken enkel..

Back
Topp