Dårlig dekning onecall

Gjør det. Også er det greit å ha et eksempel med feilet trafikk ( eller flere gjerne) . Det vil si en tlf samtale med dårlig kvalitet( eller brutt),sms som ikke blir sendt/ kommer frem ect. Ta med nummeret du ringte og tidspunkt)/sted. Da kan den tekniske avavdelingen gå inn å sjekke hva som gjorde at det feilet. håper det ordner seg :)

Problemet er jo at jeg ikke har klart å ringe ut/tatt imot i det hele tatt fordi dekningen forsvinner, så blir dårlig med den loggen:p

Jeg har One Call og fikk nytt simkort for to-tre uker siden grunnet en oppdatering.
Vi har nå (samboer og jeg) så dårlig dekning her i leiligheten at jeg må stå ute på balkongen når det ringer. :/

Ja. Har hørt folk klage over det meste av kundeservic. En av grunnene til at jeg aldri skal jobbe med noe sånt igjen. Folk kan være fantastisk ekle mot folk som har som eneste jobb å hjelpe de. Heldigvis er ikke OC sine kunder så ille.

Er vel alltid noen som klager uansett ja. Jobbet for IBM et år selv, og det var noen der og

Problemet er jo at jeg ikke har klart å ringe ut/tatt imot i det hele tatt fordi dekningen forsvinner, så blir dårlig med den loggen:p
Åh. Hm. Ja. Da blir det vanskelig :p haha. Jeg hadde tatt kontakt på chat nå. Så får de fixe nytt ssimkort. Så kan du jo hente det idag. Kjipt uten fungende tlf.

Ufattelig kjipt at de bytta til Netcom altså. Tipper de mister MANGE kunder på det. Heldigvis har jeg fått bedre dekning her jeg bor. Men tror ikke det gjelder så mange.

Netcom har jo alltid vært dårligere enn telenor når det kommer til dekning. Du vet ikke hvorfor de har byttet?

Jeg har One Call og fikk nytt simkort for to-tre uker siden grunnet en oppdatering.
Vi har nå (samboer og jeg) så dårlig dekning her i leiligheten at jeg må stå ute på balkongen når det ringer. :/
Men det tror jeg at jeg leste noe om? At det var en "batch " simkort som var ubrukelige? Hadde også tatt kontakt altså. skal jo ikke være sånn!

Ufattelig kjipt at de bytta til Netcom altså. Tipper de mister MANGE kunder på det. Heldigvis har jeg fått bedre dekning her jeg bor. Men tror ikke det gjelder så mange.
Ja jeg tror også de mister mange kunder på det, leser hvertfall om mange som er misfornøyde

Ja jeg tror også de mister mange kunder på det, leser hvertfall om mange som er misfornøyde
Ja. Også tenker jeg.. Masse mimissfornøyde kunder + mye trøkk på linjene = missfornøyde medarbeidere =enda mer missfornøyde kunder. Trist :(

Tele 2 AB som solgte. Det vil si sjefene i Sverige. Utenfor Onecall sine hender desverre :(
Ja. Også tenker jeg.. Masse mimissfornøyde kunder + mye trøkk på linjene = missfornøyde medarbeidere =enda mer missfornøyde kunder. Trist :(

Kjedelig:(
Ser for meg at de på kundeservice har mye å gjøre om dagen og, så de kan vel kanskje være litt stresset. Og muligens ikke superfornøyd med byttet selv:p :/

Kjedelig:(
Ser for meg at de på kundeservice har mye å gjøre om dagen og, så de kan vel kanskje være litt stresset. Og muligens ikke superfornøyd med byttet selv:p :/
Ser jeg for meg også. Husker det vannvittige kjøret vi hadde når familiepakka ble lansert. Helt ekstremt. Da var det jo helt vanvittig mye systemfeil også. trolig ikke fornøyd med det nei :p Sånn er det å være arbeidsmaur. Kjipt egentlig. Var en konge arbeidsplass før. Øystein er jo helt amazeballs :D :p Og når vi ble lært opp så handlet ALT om kundene liksom. Her snakker du medarbeidere som skrev håndskrevne brev til kunder.

Jeg fikk veldig god hjelp på kundeservice hos OneCall da jeg trengte det. Genialt med chat i stedet for å sitte i tlf-kø :) Men fant et billigere abbonnement med Telenor-dekning hos Hello, så har byttet

Jeg fikk veldig god hjelp på kundeservice hos OneCall da jeg trengte det. Genialt med chat i stedet for å sitte i tlf-kø :) Men fant et billigere abbonnement med Telenor-dekning hos Hello, så har byttet
Så bra du fikk bra hjelp :D. Og såklart bytter man når man får noe bedre og billigere ;)

Ikke hørt om før. Inne og googler nå:)
Telenordekning er den beste:D

Men det tror jeg at jeg leste noe om? At det var en "batch " simkort som var ubrukelige? Hadde også tatt kontakt altså. skal jo ikke være sånn!
Ja, det var et eller annet med at under en oppdatering så ble det noe "feil" med min og det var derfor jeg fikk nytt.
Vi bor i en murblokk og hadde dårlig dekning her med forrige operatør også som var Chess.
Jeg får ta meg en telefon eller en chat med dem som du anbefaler. :-)

Slå telefonen av og på.

Søk evt manuelt etter nettverk.

Problemer etter det? Bytt simkort/snakk med dem.

Slå telefonen av og på.

Søk evt manuelt etter nettverk.

Problemer etter det? Bytt simkort/snakk med dem.
Har gjort det, bortsett fra nytt simkort. Men jeg har ALDRI opplevd godt og stabilt nettverk med netcom, så det blir vel heller å bytte til noe med telenor dekning som jeg vet fungerer:)

Ja. Har hørt folk klage over det meste av kundeservic. En av grunnene til at jeg aldri skal jobbe med noe sånt igjen. Folk kan være fantastisk ekle mot folk som har som eneste jobb å hjelpe de. Heldigvis er ikke OC sine kunder så ille.
Men nå er det ikkke bare kundene som er ekle altså, det finnes en god del i onecall som jeg mener aldri burde jobbet der hvertfall. Jeg har svært sjelden møtt så dårlig kundeservice.
I tillegg er de utrolig trege på å svare , å bruke 4 dager på å svare på en henvendelse er ikke greit.

Har opplevd det med Netcom de siste 14 dagene... Noe herk!

Har aldri hatt problemer med One Call, men Telenor derimot... Haha, dårligere dekning skal man lete lenge etter her vi bor. Har akkurat fått lov til å bryte en abonnementsavtale med Telenor etter at jeg har vært nesten helt uten dekning i fire uker! Glad jeg kommer meg over til One Call igjen nå ;). Håper du får god hjelp på chatten deres. Jeg har i hvert fall god erfaring med dem, både på chat, mail og telefon.

Back
Topp