Gi meg styrke!!!

sinemor

Glad i forumet
Sniker meg til andre kvilen i dag.
Driver å forberede bursdagsfest for mini. Bare forberedelsene sliter meg ut, hvordan skal jeg takle 18 6åringer springene rundt i morgen?? Har lyst at alt skal vær perfekt for han :smiley-angelic001
Har noen gode tips for aktivitet som er gøy, men ikke for krevende?

Erfaringsmessig er de ikke så interessert i så mye organisert :) men jeg tegnet en diger elefant og gav hver unge en fargeblyant og bind for øynene. Og så skulle de tegne på en hale. Det, pluss fiskedam var mer enn nok. hva med å lsge masse muffins, ha på en krem, og så setter du fren skåler med smågodt og bær som de kan pynte muffinsene med selv. Vi har en slags discolys-lampe som snurrer rundt. Med musikk til blir det dansing og fest :)

:)Takk for gode råd, vi har også sånn discopære ( kjøpte den til 30 års dagen min, ha ha) kan jo lage til disco med dansing. God ide :smiley-bounce015

:)Takk for gode råd, vi har også sånn discopære ( kjøpte den til 30 års dagen min, ha ha) kan jo lage til disco med dansing. God ide :smiley-bounce015
Da ville jeg funnet frem den ja;):D

Ellers har jeg også inntrykk av at den tiden der flyr så sinnsykt fort, så det ofte ikke blir tid til så mye organisert. Vil jo ha litt frilek.

Ellers:
Flasketuten peker på.
Blindebukk.
Hvit papirduk på bordet så kan de tegne.

Jeg hadde 6 årsdag for snuppa i helgen, så kjenner meg igjen :P Min erfaring er motsatt av andres ser jeg, har god erfaring med noe organisert, blir fort litt kaos hvis ikke :P Men 1 eller 2 ting i tillegg til spisingen holder. Vi hadde flasketuten peker på med pakkene (den flasken pekte på gav pakken sin) + rebus-godtejakt. I rebusen lagde jeg 4 kort. På det første stod det: "Hei! Jeg er den lille flua Flybert som har sittet på veggen og sett at dere har en fantastisk bursdagsfest! Og siden jeg ikke hadde med presang, så har jeg gjemt en skjult skatt til dere idag", noe i den dur.. Gjemte ledetråder i senga til snuppa, i kjøleskapet, i dusjen og til slutt i sofaen i kjellerstua lå skatten. Endte med godtepose & kino i kjellerstua, stor suksess :)

Takk for gode tips, kvelden gikk over all forventning. Hadde flasketuten peker på hvem som skal få gi gave, spiste taco. Deretter hadde vi danseleken på discorommet, så kake. Etter det var det fri lek. Har en meget fornøyd gutt som sover søtt i sengen sin, og en sliten mamma på sofaen. Så verdt det, og såå godt at det er et år til neste gang ;)

Takk for gode tips, kvelden gikk over all forventning. Hadde flasketuten peker på hvem som skal få gi gave, spiste taco. Deretter hadde vi danseleken på discorommet, så kake. Etter det var det fri lek. Har en meget fornøyd gutt som sover søtt i sengen sin, og en sliten mamma på sofaen. Så verdt det, og såå godt at det er et år til neste gang ;)

Høres helt perfekt ut! :D Gøy å se fornøyde bursdagsbarn :) Og det er godt det bare er én gang i året ja!

Åh, så bra da:D Det med flasketuten peker på i forhold til gaver var et tips jeg tar med meg:D

Back
Topp