Dårlig dekning onecall

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Flere som opplever at de har fått dårligere dekning?
De siste par dagene har dekningen min koblet helt ut flere ganger og folk har problemer med å komme igjennom til meg. Ganske surt når jeg venter tlf fra elektriker:o

Onecall har hatt noe oppdateringer på nettverket sitt og derfor har de hatt litt problemer. Stod om dette på nettsiden deres. Da stod det at hvis en hadde ytterligere problemer så skulle en søke etter nettverk maneult.

Min er blitt dårligere etter de bytta fra telenor til netcom. Det er vel noen mnd siden. Men funker for det meste altså. Litt mer tull på plasser jeg normalt hadde dekning da.

Onecall har hatt noe oppdateringer på nettverket sitt og derfor har de hatt litt problemer. Stod om dette på nettsiden deres. Da stod det at hvis en hadde ytterligere problemer så skulle en søke etter nettverk maneult.

De har byttet til netcom. Men det står januar og februar. Har ikke hatt noe problemer før de siste dagene nå. Og det hjelper ikke å søke...

Her er det null dekning med netcom, så vi var ikke særlig fornøyd når de byttet nettverk. Hører det er mange som klager, ganske provoserende når de reklamerer og skryter sånn av dekningen. Vi har skiftet abonement.

Her er det null dekning med netcom, så vi var ikke særlig fornøyd når de byttet nettverk. Hører det er mange som klager, ganske provoserende når de reklamerer og skryter sånn av dekningen. Vi har skiftet abonement.

Hva har du byttet til? En av grunnene til at jeg gikk for onecall var jo at det var telenor dekning og bra pris. Aldri vært fornøyd med netcom dekning

Bytt simkort. Veit flere som har mistet dekningen i det siste som har hatt one call og fått hentet seg nytt sim kort og da har d Vært ok igjen.

De har byttet til netcom. Men det står januar og februar. Har ikke hatt noe problemer før de siste dagene nå. Og det hjelper ikke å søke...
Dettr stod på deres sider på mandag altså, så dette var noe nytt de skulle gjøre denne dagen. Var en venninne som ikke hadde dekning hele dagen, men hun prøvde å søke manuelt og etter det funket det:)

Har jobbet der. Ta kontakt med de på chat så hjelper de deg. Har du mulighet til å teste simkortet ditt i en annen tlf for å utelukke tlf feil?

Dettr stod på deres sider på mandag altså, så dette var noe nytt de skulle gjøre denne dagen. Var en venninne som ikke hadde dekning hele dagen, men hun prøvde å søke manuelt og etter det funket det:)

Eneste jeg fant nå var ang bytte av nettverk. Og jeg har prøvd tipsene der. Funket ikke å søke her, nettverket går opp og ned som en jojo :p

Har jobbet der. Ta kontakt med de på chat så hjelper de deg. Har du mulighet til å teste simkortet ditt i en annen tlf for å utelukke tlf feil?

Kan teste om jeg finner en annen tlf:) hvis ikke prøver jeg å kontakte dem

Hva har du byttet til? En av grunnene til at jeg gikk for onecall var jo at det var telenor dekning og bra pris. Aldri vært fornøyd med netcom dekning
Samme her, visste ikke de skulle over på netcom, skjedde noen dager etter vi hadde byttet. Festlig å ha null dekning begge to her i 14 dager, og atpåtil må betale for et abonement vi ikke fikk brukt! Vi byttet til talkmore , det funker fint

De har elendig kundeservice da :p eneste vi fikk ut av det var " beklager HVIS dere føler at dere ikke har god nok dekning" øøhh!??

Samme her, visste ikke de skulle over på netcom, skjedde noen dager etter vi hadde byttet. Festlig å ha null dekning begge to her i 14 dager, og atpåtil må betale for et abonement vi ikke fikk brukt! Vi byttet til talkmore , det funker fint

Hm..kanskje jeg skal sjekke ut dem:)
Takk for tips

De har elendig kundeservice da :p eneste vi fikk ut av det var " beklager HVIS dere føler at dere ikke har god nok dekning" øøhh!??
Uffda. Kjipt at du har den opplevelsen. OC har jo vunnet best kundeservice ganske mange år på rad :o Sikkert møtt på en med dårlig dag du da :)

Uffda. Kjipt at du har den opplevelsen. OC har jo vunnet best kundeservice ganske mange år på rad :o Sikkert møtt på en med dårlig dag du da :)

Har hørt flere klage over det dessverre. Men skal ikke si noe selv siden jeg aldri har hatt behov for dem;)

Kan teste om jeg finner en annen tlf:) hvis ikke prøver jeg å kontakte dem
Gjør det. Også er det greit å ha et eksempel med feilet trafikk ( eller flere gjerne) . Det vil si en tlf samtale med dårlig kvalitet( eller brutt),sms som ikke blir sendt/ kommer frem ect. Ta med nummeret du ringte og tidspunkt)/sted. Da kan den tekniske avavdelingen gå inn å sjekke hva som gjorde at det feilet. håper det ordner seg :)

Her er det ikke dekning omtrent etter de skiftet til netcom, kundesericen er også så dårlig så jeg kommer aldri til å ha onecall igjen.

Har hørt flere klage over det dessverre. Men skal ikke si noe selv siden jeg aldri har hatt behov for dem;)
Ja. Har hørt folk klage over det meste av kundeservic. En av grunnene til at jeg aldri skal jobbe med noe sånt igjen. Folk kan være fantastisk ekle mot folk som har som eneste jobb å hjelpe de. Heldigvis er ikke OC sine kunder så ille.

Her er det ikke dekning omtrent etter de skiftet til netcom, kundesericen er også så dårlig så jeg kommer aldri til å ha onecall igjen.
Ufattelig kjipt at de bytta til Netcom altså. Tipper de mister MANGE kunder på det. Heldigvis har jeg fått bedre dekning her jeg bor. Men tror ikke det gjelder så mange.

Back
Topp