Fortelle kommende søsken

Her er guttungen 17mnd, så der blir det jo ikke akkurat noe vi setter oss ned og forteller:P Skal bli morsomt å se ka han syns om stor mage etterhvert da:D

I forhold til bonussønn på 12år, så forteller vi det neste gang han kommer.

Her er guttungen 17mnd, så der blir det jo ikke akkurat noe vi setter oss ned og forteller:P Skal bli morsomt å se ka han syns om stor mage etterhvert da:D

I forhold til bonussønn på 12år, så forteller vi det neste gang han kommer.

Skjønner at lillegutt ikke får noen lang avhandling ;D
Blir gøy å fortelle det til bonussønn da!! :)

Skjønner at lillegutt ikke får noen lang avhandling ;D
Blir gøy å fortelle det til bonussønn da!! :)

Jada, det blir koselig det. Han ble jo veldig happy sist gang og var veldig på at han måtte få en lillebror:P Mon tro hva han ønsker mest denne gangen:D

Jada, det blir koselig det. Han ble jo veldig happy sist gang og var veldig på at han måtte få en lillebror:P Mon tro hva han ønsker mest denne gangen:D

Så stas!! Her ønskes det en av hver (bonusgutten ønsker gutt og mi snuppe ønsker jente), Hehe, så vi er vel nødt til å både glede og skuffe en av dem :P Neida, regner med de blir glade for det som kommer!!

Så stas!! Her ønskes det en av hver (bonusgutten ønsker gutt og mi snuppe ønsker jente), Hehe, så vi er vel nødt til å både glede og skuffe en av dem :p Neida, regner med de blir glade for det som kommer!!

Det vil jeg tro de blir:D
Hvor gamle er de da?:)

Venter en stund enda :-) først ultralyd for å se hvor langt jeg er på veg, og så fortelle det til foreldre, som sikkert blir like satt ut som vi er, og så fortelle det til barna :-) Det blir når vi føler det er greit at "alle" vet det :)

Okei:)Nærme hverandre i alder de da. Har de mye glede av hverandre?:)

Ja, absolutt! Kjempefordel at de er så nærme, lett å ha de med på turer og aktiviteter osv. De har skikkelig søskenforhold - både klemmer hverandre flate + krangler så busta fyker ;) Sånn det er for de fleste tenker jeg :P

Ja, absolutt! Kjempefordel at de er så nærme, lett å ha de med på turer og aktiviteter osv. De har skikkelig søskenforhold - både klemmer hverandre flate + krangler så busta fyker ;) Sånn det er for de fleste tenker jeg :p
Så bra da:) :D Ja, krangling hører med:P

Vi skal ikke si noe før vi har vært på ultralyd å sett at alt står bra til

Da fortalte vi det til ungene. Hu på 21 mnd sa bare Nei og gikk videre. Han på snart 6 ble kjempeglad! Først trodde han liksom ikke på oss, så hoppa han opp og klemte på magen. Så fikk han oppdrag å fortelle onkel det (min bror). Under middagen i dag har han da fortalt alt jeg ikke må spise: ikke drikk noe varmt for da kan babyen brenne seg. Ikke drikk cola for babyen drikker det sammen som mammaen. Pass på at jeg ikke svelger harde ting for babyen tåler det ikke. Søtnosen <3

Da fortalte vi det til ungene. Hu på 21 mnd sa bare Nei og gikk videre. Han på snart 6 ble kjempeglad! Først trodde han liksom ikke på oss, så hoppa han opp og klemte på magen. Så fikk han oppdrag å fortelle onkel det (min bror). Under middagen i dag har han da fortalt alt jeg ikke må spise: ikke drikk noe varmt for da kan babyen brenne seg. Ikke drikk cola for babyen drikker det sammen som mammaen. Pass på at jeg ikke svelger harde ting for babyen tåler det ikke. Søtnosen <3

Så herlig av 6-åringen! Lo litt av minstejenta også da, hihi, er ikke så lett å forstå enda!
Har også en 6 åring og en 7 åring i huset, og de koser, klemmer og lytter på magen allerede.. Ventetida blir nok veldig lang for dem :P Men kjempegøy å se hvor mye de gleder seg :)

Back
Topp