Overtidskontroll

memi

Forelsket i forumet
Hvordan er det med dere som er på overtid, når skal dere på Overtidskontroll?
Og når blir det igangsetting?

Er bare 1 dag over men holder på og bli gal her :)

Er ikke på overtid enda, men jordmoren min sa at jeg ikke fikk overtidskontroll før dag 9 over termin. Sist hadde jeg på dag 7 (men fødte dagen før da). Det er på kk, noen andre som ikke får kontroll før da?

Jeg skal på overtidskontroll til torsdag da er jeg en uke på overtid. De ringer meg på onsdag for avtale tid for torsdag. Da avtales det vel tid for I gang setting,sjekke modenhet etc?

jeg er ikke på overtid. har 6 dager igjen. Men blir satt i gang dag 2 på overtid HVIS ikke han kommer av seg selv...

Noen som vet om man kan bli satt i gang i helgene?

Her blir det overtidskontroll 7 dager etter termin, ser ut til at det er ein time eg må møte opp på.. Har mista trua på at ho kjem før.

Er 4 dagar på øvetid,har ikkje hørt nåkå i fra sjukehuset.jordmor sendte hennvisning på torsdag..kjenne eg blir litt galen av å ikkje veta hehe:)

Er 4 dagar på øvetid,har ikkje hørt nåkå i fra sjukehuset.jordmor sendte hennvisning på torsdag..kjenne eg blir litt galen av å ikkje veta hehe:)

Sendte for meg og torsdag og eg blir gal av og ha vondt og kje veta kor lenge eg må gå sånt.
Snart ringe eg opp og hørre me de :-)

Ja eg og e frista t å ringa viss eg ikkje får ein dato å forholda meg t snart..blir jo sprø av å gå å venta å kjenna på alt. Men har aldri vore så nærme ein fødsel så no, me får trøsta oss med da:)

Jordmor sa til meg at jeg fikk telefon om oppmøtetidspunkt for overtidskontrollen på onsdag (dagen før kontrollen)

Da fikk jeg telefon om at vi skal møte opp for ctg og prat med lege i morgen 08.30.. er da 1 uke på overtid, fy fader (Beklager språket)men denne uken har vært *×&_#:÷ lang!!

Da fikk jeg telefon om at vi skal møte opp for ctg og prat med lege i morgen 08.30.. er da 1 uke på overtid, fy fader (Beklager språket)men denne uken har vært *×&_#:÷ lang!!

Skjønner hva du mener, er virkelig ikke gøy og gå på overtid men masse vonter som ikke resulterer i baby :-(

6 dagar på øvetid,ska på overtidskontroll på fredag,då e eg 8 dagar øve..gi meg styrke

Godt å høre at det er flere av oss som venter enda.....

Har fått time torsdag om en uke. 41+3

Fått time fredag :-) håpe det skjer no snart

Då har eg fått 2 nye timer å forholde meg til. Jordmor på tirsdag og overtidskontroll neste søndag...håper eg slippe å møte opp :)

Back
Topp