Årh..

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Det er vaffler over alt i dag :o
Hadde ikke tenkt å lage noe som helst men jammen fikk jeg ikke lyst på vafel selv :o
Så kansje det blir vaffler til kvelds :p hehe
Flere som skal lage?

Vi skal ikke lage! Cøliaki på 2 av oss, og ingen av oss er noe glade i glutenfri vafler :P

Vi har spist sunne vafler med havregryn og byggmel på jobb. Nyyyyydelig :D

Kjenner ikke at det frister nei... Er egentlig glad i det da! Med vaniljeis og jordbærsyltetøy :)

Ingen vafler her i dag tror jeg:) Har ikke godt av det:P

Jeg har ikke fått smake på noe vafler! Er veldig veldig skuffet! :( -håper enda litt at svigermor (som er nabo) pusselig svinger innom med noen!!

Hadde veldig lyst på vafler, til kvalmen satte i for fullt tidligere i dag.. så nei takk :(

Ble ingen vafler her heller. Sofaen har vært min beste venn siden vi spiste middag! Kanskje det frister en annen dag☺

Hadde veldig lyst på vaffler igår, og fikk det på kvelden av mormoren til mannen min :Heartred
Det var kjempe godt!

Idag er det derimot litt vanskelig å tenke på mat.
Er litt kvalm nå for første gang :angry3

Er du en av de som har cøliaki elr? :)
Har cøliaki selv.

Ja, eller hos meg har det ikke utviklet seg til cøliaki, men får de samme symtomene og det ligger latent. Så spiser glutenfritt, men trenger ikke være like nøye med smuler osv. Hos snuppa slo det hardt ut for 2 år siden, og hun tåler heller ikke hvetestivelse og "spor av". Så vi har kun en skuff på kjøkkenet som samboeren min og bonussønnen har brød/knekkebrød/gryn med gluten i, og ellers er hele kjøkkenet sterilt for gluten :P

Usj nei da sjønner jeg det godt :) for de er ikke noe gode :p
Litt dumt men det kommer nok snart noen :D kommer jo heldigvis bare mer å mer produkter :D

Vi lager fra bunnen av, posene er forferdelige :P Men vi liker bedre pannekakene vi lager, hehe. Savner igrunn ikke vafler noe særlig.

Ja, eller hos meg har det ikke utviklet seg til cøliaki, men får de samme symtomene og det ligger latent. Så spiser glutenfritt, men trenger ikke være like nøye med smuler osv. Hos snuppa slo det hardt ut for 2 år siden, og hun tåler heller ikke hvetestivelse og "spor av". Så vi har kun en skuff på kjøkkenet som samboeren min og bonussønnen har brød/knekkebrød/gryn med gluten i, og ellers er hele kjøkkenet sterilt for gluten :p

Ahh, skjønner. Hvordan merket dere det på henne?
Her har vi hver vår side på kjøkkent, egne skuffer, eget smør og pålegg etc etc.
Håper ikke guttungen eller nov.spiren får det assa.

Back
Topp