LykkeligPrøver
Forelsket i forumet
Gi meg dine beste tips mot kvalme. Aldri vært så kvalm i noen av svangerskapene, blir jo helt satt ut og handikapped :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, da prøver jeg detVannmelon har hittil vært min go-to.
Håper det gir seg snart for din del
Hva slags kjønn har du fra før? Jeg har to gutter og er myyye mer kvalm nå. Sist var lukesansen veldig skjerpet, nå er det ikke slik. RartGi meg dine beste tips mot kvalme. Aldri vært så kvalm i noen av svangerskapene, blir jo helt satt ut og handikapped :/
Hva slags kjønn har du fra før? Jeg har to gutter og er myyye mer kvalm nå. Sist var lukesansen veldig skjerpet, nå er det ikke slik. Rart
Følger denneakkurat nå er foccacia og aioli det eneste jeg har lyst på..
Tipser allikevel om denne supergode drikken med mye god næring i:
Grønnkål el spinat 1 te 2 never , litt frukt og bær ( blåbær, bringebær, mango, eple , pære , det vi har ) , chilli , revet ingefær hvis jeg vil , ananas el mango juice men liker ananas best el å blande de og en dasj med kokosmelkholder energien oppe
![]()
Tusen takk, den må nok prøves etterhvert
Håper du blir bedre i formen og at Matlysten kommer tilbake![]()
Noen dager klarer jeg å holde det sånn høvelig i sjakk ved å spise lite og ofte, mens ellers ligger jeg rett ut på sofaen, eller rundt doen
syns det er utrolig slitsomt, og føler at jeg aldri får slappet helt av, eller hentet meg inn igjen