Kvalm!

LykkeligPrøver

Forelsket i forumet
Gi meg dine beste tips mot kvalme. Aldri vært så kvalm i noen av svangerskapene, blir jo helt satt ut og handikapped :/

Gi meg dine beste tips mot kvalme. Aldri vært så kvalm i noen av svangerskapene, blir jo helt satt ut og handikapped :/
Hva slags kjønn har du fra før? Jeg har to gutter og er myyye mer kvalm nå. Sist var lukesansen veldig skjerpet, nå er det ikke slik. Rart

Hva slags kjønn har du fra før? Jeg har to gutter og er myyye mer kvalm nå. Sist var lukesansen veldig skjerpet, nå er det ikke slik. Rart

Jeg har bare jenter ;) satser på det kommer en jente til her :p
Jeg har hatt 4 ulike svangerskap med jentene men kvalmen har aldri vært der, bare litt uggen. Luktesansen derimot har vært ekstrem hver gang og det er den nå også :)

Følger denne :( akkurat nå er foccacia og aioli det eneste jeg har lyst på..

Tipser allikevel om denne supergode drikken med mye god næring i:

Grønnkål el spinat 1 te 2 never , litt frukt og bær ( blåbær, bringebær, mango, eple , pære , det vi har ) , chilli , revet ingefær hvis jeg vil , ananas el mango juice men liker ananas best el å blande de og en dasj med kokosmelk :) holder energien oppe :)

Og dette kjøres i stavmikser eller blender :D

Følger denne :( akkurat nå er foccacia og aioli det eneste jeg har lyst på..

Tipser allikevel om denne supergode drikken med mye god næring i:

Grønnkål el spinat 1 te 2 never , litt frukt og bær ( blåbær, bringebær, mango, eple , pære , det vi har ) , chilli , revet ingefær hvis jeg vil , ananas el mango juice men liker ananas best el å blande de og en dasj med kokosmelk :) holder energien oppe :)

Tusen takk, den må nok prøves etterhvert :)
Håper du blir bedre i formen og at Matlysten kommer tilbake :)

Jeg er kvalm 24 timer i døgnet jeg! Holder på å gå i bakken!! Å stå å stelle meg å spy samtidig blir nesten en vane! Å jeg synes det er et under at jeg jobber! Haha nei dette må gi seg snart!

Jeg er også MYE kvalm:arghh: Noen dager klarer jeg å holde det sånn høvelig i sjakk ved å spise lite og ofte, mens ellers ligger jeg rett ut på sofaen, eller rundt doen:wtf: syns det er utrolig slitsomt, og føler at jeg aldri får slappet helt av, eller hentet meg inn igjen:(

Back
Topp