♡ IKM uke 13 ♡

Min andre graviditet som var planlagt hadde jeg absolutt null symptomer. Så var heeelt sikker på jeg ikke var gravid. Testa dagen før ikm, negativ test. Så testa jeg igjen på ikm og fikk to streker. Var i sjokk. For forventet ikke det pga null symptomer. Så ser på null symptomer som et positivt tegn. :happy:

Godt å høre at det fortsatt kan være håp! Men jeg føler på meg at det ikke har klaffet denne gangen heller. Skjønner ikke hvorfor det må være så vanskelig;/

Kjenner du på samme tid hver dag? Den forandrer seg iløpet av dagen har jeg lest :) lykke til, og håper det er en spire :)

Nei det gjorde jeg ikke nå :P Får kjenne etter i kveld på samme tidspunkt som i går, så får vi se hvordan den ligger da :)

Tusen takk :D

Lillemy_91 her! TR her, som forventet.. ble ikke prøving denne mnd heller, nå syns jeg vi kan bli frisk snart!! Har foressten sett at jeg har skrevet meg som pp7, jeg er bare pp4, har tenkt helt feil. Jaja :-) Lykke til, alle flotte damer her inne! :-)

Lillemy_91 her! TR her, som forventet.. ble ikke prøving denne mnd heller, nå syns jeg vi kan bli frisk snart!! Har foressten sett at jeg har skrevet meg som pp7, jeg er bare pp4, har tenkt helt feil. Jaja :) Lykke til, alle flotte damer her inne! :)

Da er nicket endret i lista, og jeg har satt deg under TR. Lykke til på neste pp!:)

I mangel av tester ble jeg desperat å leste om hjemmelaget graviditetstest! Fant ut at om man blandet urin med blekemiddel, å det dannet seg et lag med skum, så var man gravid :p hehe hva gjør man ikke når man er desperat??
Uansett, så ble det skum hos meg. Ikm i dag, ingen tegn til tanta.. Skal ta test i morgen!:)

I mangel av tester ble jeg desperat å leste om hjemmelaget graviditetstest! Fant ut at om man blandet urin med blekemiddel, å det dannet seg et lag med skum, så var man gravid :p hehe hva gjør man ikke når man er desperat??
Uansett, så ble det skum hos meg. Ikm i dag, ingen tegn til tanta.. Skal ta test i morgen!:)

Blir spennende å se i morgen om denne hjemmelagde testen har rett da;) Krysser fingrene!

Ikm torsdag og ingenting spennende på test i dag. Kjedelig!

Gratulerer til dere med positive tester!

Hihi, den har jeg testet to pp nå, men ikke fått skum(ikke vært gravid) :D Bare skum med en gang det bruser men så har det blitt borte ;) Så nå skal jeg ihvertfall følge din oppdatering i morgen!! :D Håper testen faktisk funker :P

Hihi, den har jeg testet to pp nå, men ikke fått skum(ikke vært gravid) :D Bare skum med en gang det bruser men så har det blitt borte ;) Så nå skal jeg ihvertfall følge din oppdatering i morgen!! :D Håper testen faktisk funker :P
Oii, nå blir jeg spent!! Håper jeg får kjøpt test tidligst mulig i dag :-)

Dette går dårlig gitt! Den øverste er fra i dag :( Jaja, da er det bare å vente på tanta...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    732,4 KB · Visninger: 156
bare negative tester her.
Har jo ikke ikm før på lørdag, men er såå vanskelig å vente. Flere som føler seg hormonell om dagen? Jeg føler meg som en bombe som skal sprenge hvert lyeblikk :shifty:

bare negative tester her.
Har jo ikke ikm før på lørdag, men er såå vanskelig å vente. Flere som føler seg hormonell om dagen? Jeg føler meg som en bombe som skal sprenge hvert lyeblikk :shifty:

Jeg er 12-13 dpo.. får bare skygge på testene mine.. 2 av 3 iallefall..
Begynner å miste motet men holder meg oppe ennå siden tr ikke er her ennå :/ :)

Back
Topp