Første legetime overstått

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Legen fant termin til 5 nov :p så nå hat jeg tre datoer å forholde meg til :p men uansett er jeg 7+6 i følge han åg i dag :)
Blodprøver er tatt, jeg tar en god dose ekstra grunnet en slanke oprasjon så jeg tar ikke til meg alt næring som jeg skal :)
Jeg spurte å om ekstra ultralyden med tanke på vekst kontroll.. Å jo det kunne godt være jeg måtte det..
Så sier han at jeg skal bestille time rett etter påske igjen. Jeg sa da at jeg å skal på en privat ul rett etter påske, da ville han ha rapporten der i fra å så trengte jeg sikkert ikke den ordinære?? Serr?? Jo sa jeg den trenger jeg likevel. Jeg må se om den lille vokser å legger på seg som den skal! Å ja ja. Jo å så er jo den å gratis var vare svaret da :/

Å så har jeg vist på dratt meg nok e urinveisinfeksjon. Skumle greier for de to siste jeg har hatt har jeg ikke merka. Sist ble jeg innlagt på sykehus..
Så må i tillegg til å være ekstremt trøtt pga graviditeten så blir jeg enda mer trøtt nå pga selexid.. Bah :/

Godt å ha første timen overstått da! Men kjedelig med uvi... :S Det er Godt de sjekker opp både litt av hvert på kontrollene, og håper du slipper lettere unna denne gangen med uvi!! Sykehusopphold høres ikke noe gøy ut :/ God bedring!

Deilig med første legetime overstått :) Kjedelig med uvi, men bra de fant ut av det så du kan få behandling :)

Godt å ha første timen overstått da! Men kjedelig med uvi... :S Det er Godt de sjekker opp både litt av hvert på kontrollene, og håper du slipper lettere unna denne gangen med uvi!! Sykehusopphold høres ikke noe gøy ut :/ God bedring!
Da gikk det så langt at det ble nyrebekken betennelse.. Å over 40 i feber .. Denne gang ble det tatt før det så håper jeg slipper nå ja :) :)
Jammen er det godt de sjekker opp :)
Takk :)

Så kjedelig med uvi da:(
Godt du fikk det konstantert iallefall, så du blir kvitt den. Håpe du slipper sykehus.
God bedring.

Da gikk det så langt at det ble nyrebekken betennelse.. Å over 40 i feber .. Denne gang ble det tatt før det så håper jeg slipper nå ja :) :)

Off, det høres grusomt ut :o
Får jo virkelig håpe det ikke går så langt denne gangen.

Nyrebekkenbetendelse er grusomt! Godt de oppdaget det før det utviklet seg!

Så spennende med første legetime.

Vi er forresten i samme båt, har gjennomgått en gastricbypass selv, samme operasjon du?
Denne gjennomførte jeg i 2012.

Usj uvi er ikke noe å spøke med, masse god bedring!
Mamma var veldig plaget, men etter at hun begynte med stor dose c-vitamin, ble hun mer eller mindre kvitt problemet.

Ja :) jeg tok den i oktober 2012 :) har det gått bra med deg?
Oj jeg tok den oktober jeg også :)

Alt har gått fint med meg, vektnedgang på 65 kilo og har vært stabil der nå lenge.
Har du fått noe bedskjed om å ta noen ekstra vitaminer?

Oj jeg tok den oktober jeg også :)

Alt har gått fint med meg, vektnedgang på 65 kilo og har vært stabil der nå lenge.
Har du fått noe bedskjed om å ta noen ekstra vitaminer?
Oj hehe så stilig da :D hvor tok du den? Jeg tok i Stavanger :) på sus :)

Så bra da :D det er jo knall bra :D

Jeg raste ned 56 kilo på 9 mnd å har vert stabil frem til nå :p nå har to små kilo krøpet på :)

Ikke fått besjed om noe ekstra enda nei. Var hos legen å tok prøver i dag å vis det ikke er noe avvik så fortsetter jeg bare som jeg gjør :) :) har du hørt noe? Hvor langt er du på vei?

Jeg har ikke vært hos legen iforbindelse med svangerskap enda så jeg er spent på å høre hva han sier, om han har noe kunnskap osv.

Jeg tok på gjøvik.
Er det første svangerskapet ditt ?

Her er det fjerdemann så er spent på om et svangerskap og fødsel vil være veldig annerledes fra når jeg var veldig overvektig.

Jeg er vel rundt 6+0 nå :) Du er vel en del lengre på vei ?

Oj hehe så stilig da :D hvor tok du den? Jeg tok i Stavanger :) på sus :)

Så bra da :D det er jo knall bra :D

Jeg raste ned 56 kilo på 9 mnd å har vert stabil frem til nå :p nå har to små kilo krøpet på :)

Ikke fått besjed om noe ekstra enda nei. Var hos legen å tok prøver i dag å vis det ikke er noe avvik så fortsetter jeg bare som jeg gjør :) :) har du hørt noe? Hvor langt er du på vei?

Jeg har ikke vært hos legen iforbindelse med svangerskap enda så jeg er spent på å høre hva han sier, om han har noe kunnskap osv.

Jeg tok på gjøvik.
Er det første svangerskapet ditt ?

Her er det fjerdemann så er spent på om et svangerskap og fødsel vil være veldig annerledes fra når jeg var veldig overvektig.

Jeg er vel rundt 6+0 nå :) Du er vel en del lengre på vei ?
Ser ikke ut til st min lege har noe serlig kunnskap :p hehe men får se :) må først få prøve svarene :)

Dette er min 3 :) har to fra før da jeg var stor :) så er selv veldi spent på hvordan det går nå :D å veldi spent på om den lille legger på seg som den skal eller blir liten. Gutten veide 4100 å jenta 3600. Så blir spennende å se :) men å derfor jeg håper på flere vekst kontroller vis det ser ut til å bli litt avvik.

Jeg er 7+6 ja :)
Så er ikke så veldi mye lengre på vei :)

Veldi spent på vektoppgsngen min jeg. Håper det ikke blir for mye for hatr litt panikk for å bli stor igjen Selv om jeg innerst inne vet at det skal mye til :)

Ser ikke ut til st min lege har noe serlig kunnskap :p hehe men får se :) må først få prøve svarene :)

Dette er min 3 :) har to fra før da jeg var stor :) så er selv veldi spent på hvordan det går nå :D å veldi spent på om den lille legger på seg som den skal eller blir liten. Gutten veide 4100 å jenta 3600. Så blir spennende å se :) men å derfor jeg håper på flere vekst kontroller vis det ser ut til å bli litt avvik.

Jeg er 7+6 ja :)
Så er ikke så veldi mye lengre på vei :)

Veldi spent på vektoppgsngen min jeg. Håper det ikke blir for mye for hatr litt panikk for å bli stor igjen Selv om jeg innerst inne vet at det skal mye til :)

Ah da er vi farlig likt da :)

Hvordan har symptomer osv utartet seg dette svangerskapet versus de andre?
Her har det igrunnen vært mye annerledes :) Ikke har i magen som har vært et typisk symptom på alle tre.
Hodepinen er heller ikke tilstede som det var hos de andre tre.

nesten så jeg ikke tror jeg er gravid ;)

Men magen derimot... nesten umulig å skjule jo...

Men, jeg har også termin 5 november, og jeg er 8+1 i dag.. Hvordan går det til? :-O

Ah da er vi farlig likt da :)

Hvordan har symptomer osv utartet seg dette svangerskapet versus de andre?
Her har det igrunnen vært mye annerledes :) Ikke har i magen som har vært et typisk symptom på alle tre.
Hodepinen er heller ikke tilstede som det var hos de andre tre.

nesten så jeg ikke tror jeg er gravid ;)

Men magen derimot... nesten umulig å skjule jo...
Hehe ja vi er ganske likt :D utrolig gøy å kunne dele med noen som har vert igjennom det samme :D

Her er det bekkenet som skiller seg ut :)
Med minsta så var det vondt allerede før testen var positiv :) nå dermot murrer det bare litt :) så håper å slippe unna det verste :)

Hehe ja magen popper ut :p er så tynn nå så viser jo ekstra godt :p

Back
Topp