Jada, gutt på 17mnd.Morrohar du barn fra før ?
Og bonusmamma til en på 12år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, gutt på 17mnd.Morrohar du barn fra før ?
Ikke sant?!Mhm, bestilte noe fra England forrige uke, det var her etter to dager..
Hehe, tenker på mini i magehusetDet bør faktisk jeg også![]()
Hehe...skjønte detHehe, tenker på mini i magehuset![]()
Hehe, det er også fornuftig jaHehe...skjønte det
Jeg tenker på meg selv uten mini i magen![]()
Hver dag om jeg ikke skjerper megHehe, det er også fornuftig jaHvor ofte spiser du snop da?
![]()
Du gjør jo rett i det da om du er så sliten.
Mulig jeg er mye sliten fremover selv, for jeg er gravid!!!weeeee Men håper jo ikke det da.Må jobbe jeg
![]()
Jobber helgen også. Så 4 vakter.
Man må bare finne det man liker, det er det viktigste tror jeg.Håper på det
Han hadde hatt godt av å bevege seg litt mer![]()
Har aldri skjønt det der jeg, hvorfor bruker det så himla lang tid innad i landet..Ikke sant?!I rest my case...
Ja, er nok detMan må bare finne det man liker, det er det viktigste tror jeg.
Men vet du nøyaktig når det ble postet, eller kan det ha bli liggende noen ekstra dager på en kontorpult??Har aldri skjønt det der jeg, hvorfor bruker det så himla lang tid innad i landet..
Tror ikke det er bare du som bommer på hvilken helg det varGratulerer så masse ♡
Skulle ikke du på tur denne uka? Eller har jeg bomma på hvem helg du skulle bort? Haha
Vt det ble postet den 17...Men vet du nøyaktig når det ble postet, eller kan det ha bli liggende noen ekstra dager på en kontorpult??![]()
Uff da, kjipt når det er sånn daJa, er nok det
Men foreløpig er alt flaut og ubehagelig for han..
Gratulerer så masse ♡
Skulle ikke du på tur denne uka? Eller har jeg bomma på hvem helg du skulle bort? Haha
Tror ikke det er bare du som bommer på hvilken helg det var![]()
( sorry, Synnøve...kunne ikke dy meg)
Jeg har rota. Vi skal til Køben om 2 helger, og ikke nå. Jeg visste jo det egentlig, men skrev på feil helg i almanakken. Så har jeg gått innbilt meg det.Så tenkte jeg meg ikke om når jeg skrev det inn her, haha
Og helgevaktene var på den helgen vi skal bort..haha...Surrehue jeg?? Neida![]()
Nå har vi vært på svømming og storhandlet.
Skal til en venninne et par timer nå snart![]()
Er så herlig være gravid![]()
Da foretrekker jeg Burger KingHer blir det mc donalds middag. Poden skal på svømmekurs og jeg på møtekjapt å gale
![]()
Kos daJada, gutt på 17mnd.
Og bonusmamma til en på 12år.