Første Svangerskapskontroll

Gme

Betatt av forumet
Når skal dere på første svangerskapskontroll? Eller har dere allerede vært på første?? :) Hvor mange uker er dere da på vei..

Bestilte time i dag og er kjempespent selv om det fortsatt er lenge til :)

Jeg skal ikke før 20.april, da er jeg 11 uker tror jeg :) Når fikk du time?

Jeg har faktisk ikke time før 12 mai og da er jeg 13 uker på vei :)

Har vært hos legen i forbindelse med graviditeten, men ikke vanlig svangerskapskontroll. Den skal jeg på i uke 12 :) Ul uke 9+1, synes det er fint å ha noen milepæler å se fram til! Føles som en eeeevighet til november ;)

Helt enig. Nå kan jeg se fremover mot mai også ultralyd etter det, det får tiden til å gå litt fortere :)

Skal ikke på første før 20.05, vil da være 13 uker :)
Men skal til jordmor i morgen, hun skal henvise til duotest, hun hjalp meg så fint i fjor høst med det samme.
Skal på privat ul 17.04, vil da være 8 uker... Så spennende tider i møte! :)

Tror ikke jeg bestiller noe time for kontroll før jeg er i uke 12 MINST :p

Har time 14.april. Er vel da ca 10+ et eller annet.

Ringte til hs og ville bestille jordmortime og det var Syyyykt lang venteliste! Fikk 2.juni, men er helt umulig å være borte fra jobb da, så må vel ringe og få ny som sikkert blir enda senere!

Jeg skal på fredag, da er jeg 6+1. Må ha tidlig sv.skaps.kontroll fordi sykehuset ønsket at jeg skulle henvises tidlig ved svangerskap :)

Skal 24.04, er da 11+6 uker på vei.
Ellers har jeg vært til lege allerede i forbindelse med graviditeten, og en UL, og skal på ny UL neste uke. Er greit å ha noe å se frem til, da blir ikke ventetiden så lang. Å korter ned tiden til vi skal fortelle det til familien :-)

Fikk beskjed av fastlegen å komme mellom uke 10 og 12. har vært innom der allerede, men det var for å få henvisning til tidlig ul. Neste gang skal vi fylle ut alle papirer, få meg helsekort og sånn :)

Jeg skal til legen den 9.4... Da er jeg 8+3. Også skal jeg til jordmor i mai. Rundt uke 11 :)

Back
Topp