Nei, foreløpig virker han bare latKanskje han ikke helt har funnet ut hva han liker ennå
Men aldri interessert seg for feks fotball...aldri sparket en ball???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, foreløpig virker han bare latKanskje han ikke helt har funnet ut hva han liker ennå
Hehe...samme spurte jeg omI dag?![]()
Jeg er gravid!!!!!!Nå da??nå er det morgen??
![]()
Savner jobben noe voldsomt!!
Og vi er hjemme idag også...fortsatt feber![]()
Hehe, kjøpte inn test i går. Skulle hatt mensen sist tors. Kom aldri den gitt og jeg er gravidHva har jeg gått glipp av??
Ja jeg blir det, er helt skutt nå og men får jo ikke sove daMen ellers har jeg flere ganger i det siste lagt meg mellom 19 og 22 for jeg er sliten
Jeg skal på dagvakt og håper det kommer flere vakter for det er den eneste vakten denne uka...
Det er jo litt greit daJobber bare 2 dager denne uka du da?
Weeeee!!!!!Jeg er gravid!!!!!!
Ja....spesielt siden mannen ikke kan være hjemme med hanSkjønner. Godt du trives i jobben . Kan bli noen lange dager hjemme.
Weeeee!!!!!
Gratulerer sååå mye, snuppa!! Så koselig!!![]()
Plutselig er det over ja, og det blir braJa....spesielt siden mannen ikke kan være hjemme med han
Men, men...plutselig er det over![]()
Så utrolig spennendeTakk takkOliver James skal bli storebror!!
![]()
Tenkte på jobb i går at jeg må bare ta den testen for enten var jeg blitt gal eller så gravid. For plutselig fløy jeg masse på do, oppblåst, halsbrannen kom igjen...![]()
Ja, det blir fint for alle sammenPlutselig er det over ja, og det blir bra![]()
Trøtt, men ellers greitGod morgen
Alt bra?
Så utrolig spennende
Da stemte jo følelsen du hadde![]()
Ja, det blir fint for alle sammen![]()
Trøtt selvTrøtt, men ellers greitDer da?
Kjenner jeg faktisk er veldig misunnelig!!Ja, heldigvis for det![]()
Weeeee![]()