Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skyggestrek her i dag igjen. nå er jeg lei av disse testene.
Irriterende ja. 3 mnd nå som det blir skygge streker på testene. BlæDet er så irriterende med skyggestreker!
Irriterende ja. 3 mnd nå som det blir skygge streker på testene. Blæ
Hmmm... Tok test i morges, den var også positiv. Er fri for billigstrimmel, så dette ble sånn stav... Har skjønt at disse krever litt mer hcg for å gi utslag? Fikk uansett strek på den også, men den var ikke sterkere enn gårdagens strimmel - kanskje ca samme...
Nå ser det ut som jeg kanskje spotter litt! I hvertfall litt sånn brunlig... Men det skal sies at det at jeg hatt av og på siden 2 dpo, uten at det har blitt noe mer. Synes heller ikke jeg har mindre symptomer i dag. Heller tvert i mot! Lett kvalm/uggen, stuptrøtt hele tida, puppene begynner å bli ømme, og kaffen smaker ikke like godt!
Håpet ikke dette ender i kjemisk, men er litt redd for det nå![]()
uff, nei! Krysser fingrene.Hmmm... Tok test i morges, den var også positiv. Er fri for billigstrimmel, så dette ble sånn stav... Har skjønt at disse krever litt mer hcg for å gi utslag? Fikk uansett strek på den også, men den var ikke sterkere enn gårdagens strimmel - kanskje ca samme...
Nå ser det ut som jeg kanskje spotter litt! I hvertfall litt sånn brunlig... Men det skal sies at det at jeg hatt av og på siden 2 dpo, uten at det har blitt noe mer. Synes heller ikke jeg har mindre symptomer i dag. Heller tvert i mot! Lett kvalm/uggen, stuptrøtt hele tida, puppene begynner å bli ømme, og kaffen smaker ikke like godt!
Se på den ja! Klar og tydelig strekEndelig fikk jeg testene i postenVis vedlegget 109224
Det har ikke kommet noe mer enn det lille ene i morges... Og kvalmen har tatt seg opp i løpet av dagen. Håper håper det går braHmmm... Tok test i morges, den var også positiv. Er fri for billigstrimmel, så dette ble sånn stav... Har skjønt at disse krever litt mer hcg for å gi utslag? Fikk uansett strek på den også, men den var ikke sterkere enn gårdagens strimmel - kanskje ca samme...

Den er jo kjempesterk! Og til og med på ettermiddagsurin. GratulererNå har den tørka i 20 minVis vedlegget 109226
Den er jo kjempesterk! Og til og med på ettermiddagsurin. Gratulerer![]()
Endelig fikk jeg testene i postenVis vedlegget 109224
Ja, blir liksom ikke på ordentlig før den digitale lyser mot degTusen takk!ja kjæresten så streken etter 1 minutt, jeg turte ikke se først.. synes den var rimelig sterk ja
ettermiddagsurin og hadde gått på do 3 ganger i dag allerede før jeg tok testen
skal ta en ny test i morgen tidlig fra RFSU
så blir det vel en digital etter hvert også
![]()