Googlet og forstår det sånn at det er 2 hinner og at den ytterste hinnen øverst i magen har gått...
Hmm lærte jeg noe nytt. Jeg som har vert så spent på dine veine! Så trasig, men får håpe det ikke blir lenge nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Googlet og forstår det sånn at det er 2 hinner og at den ytterste hinnen øverst i magen har gått...
Hmm lærte jeg noe nytt. Jeg som har vert så spent på dine veine! Så trasig, men får håpe det ikke blir lenge nå da![]()
Skjønner godt at du føler deg snytt ja! Viste ikke at det fantes to hinner jeg heller, så jeg har også lært noe nytt.Æsj, ja det var kjedelig ja... Føler meg nesten litt snytt, hehefra å være sååååååå klar og glad til den nedturen på sykehuset
![]()
Så bra! Masse lykke til!ENDELIG I GANG!!! Fytte rakkern for noen lange dager det har vært! Har 2 cm åpning og har veldig gode rier med ca 5-6 min i mellom. Vondt, ja, men de beste vondtene everhappy
![]()
ENDELIG I GANG!!! Fytte rakkern for noen lange dager det har vært! Har 2 cm åpning og har veldig gode rier med ca 5-6 min i mellom. Vondt, ja, men de beste vondtene everhappy
![]()
Hipp hurra ♡ Masse lykke til!!ENDELIG I GANG!!! Fytte rakkern for noen lange dager det har vært! Har 2 cm åpning og har veldig gode rier med ca 5-6 min i mellom. Vondt, ja, men de beste vondtene everhappy
![]()