Sier forsiktig hei :)

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Har fått svakt positive tester tidligere i uken og tok en digital som viste gravid 1-2 i dag :) Hadde håpt testen skulle vise 2-3 uker siden jeg i følge terminkalkulator er 4+2 i dag, men har på følelsen at jeg hadde litt seinere eggløsning, så håper det er grunnen. Senker ikke helt skuldrene enda, men våger meg inn for å hilse på dere her :) foreløpig termin er 29.november :)

image.jpg

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer og velkommen :)

Velkommen! Gratulerer så mye:)

Gratulerer så masse og velkommen hit!

Gratulerer :-)

Takk ☺️ Fikk det bekreftet i dag med digital test, så da var jeg klar for å komme inn her ☺️ håper på å få 2-3 ut i uka ☺️
Det gjør du nok :) jeg var dum og tok en digital igår ettermiddag (var da jeg fikk tak i), den viste 1-2.. Da kom tankene, så tok en imorges som viste 2-3 :) Disse spirene skal sitte ;)

Det gjør du nok :) jeg var dum og tok en digital igår ettermiddag (var da jeg fikk tak i), den viste 1-2.. Da kom tankene, så tok en imorges som viste 2-3 :) Disse spirene skal sitte ;)

Håper jeg er like heldig :) hvor lenge var det siden sist du var på do når du tok den på ettermiddagen? Jeg var på do to ganger i natt, så ble bare fire timer mellom siste dobesøk og test. Håper på å få 2-3 onsdag ☺️

Gratulerer:-)

Gratulerer! :) husk at CB regner uker fra befruktning. Man er da ofte 2 uker lenger, i forhold til hvordan lege og jordmor regner termin. Termindato blir regna ut i fra første dag i siste menstruasjon ;)

Back
Topp