Føler du deg gravid?

Er litt små kvalm av å på iløpet av dagen, springer oftere på do, reagerer litt på lukter, trøtt, halsbrann kom idag allerede, stikninger så føler det er noen symptomer jaffal :)

Jeg er ganske trøtt og energiløs, men sover skukkelig dårlig om nettene. Alt er liksom et ork. Ellers har puppene vokst 3-4 str og er skikkelige ømme. Har også endel murringer og kramper i magen. Håper jeg føler meg bedre snart. Er 7+2

Føler meg ganske gravid til tider. Har ømme bryster, murringer som kommer og går, våkner tidlig om morningene ( veldig uvanlig :-P ) økt utflod, kvalme, dårlig matlyst, blir fort mett og er trøtt :-) Må sjekke at det ikke er blod som kommer når det er utflod..
Flere som har mer murring en dag enn en annen?

Fryser, kvalm flere ganger om dagen, slapp og hoven rundt livmor føles det ut som.

Føler meg ganske gravid til tider. Har ømme bryster, murringer som kommer og går, våkner tidlig om morningene ( veldig uvanlig :-P ) økt utflod, kvalme, dårlig matlyst, blir fort mett og er trøtt :-) Må sjekke at det ikke er blod som kommer når det er utflod..
Flere som har mer murring en dag enn en annen?

Jeg har ofte noen dager som har mye mer murringer enn andre.

Jeg våkner tiiidlig om morgenen - pling våken - og tenker: Jeg skal bli mamma! Å da spinner tankene videre på at jeg å gleder meg til å fortelle den store nyheten, hva vi etter hvert må gjøre til innkjøp av babyutstyr, om hvordan formen min vil bli osv:) Kjenner murringer i magen litt nå og da, litt ømme bryster og tretthet, ellers er heldigvis ingen kvalme meldt seg (enda?!). Magen er mindre oppblåst nå enn det den var sist uke. Må oftere på do, men ellers er formen veldig fin:) Og det beste er at siden testen viste positivt, har jeg følt meg helt fantstisk! Er nok pga at jeg gleder meg til alt som skal skje:) Alt er nytt med den første:) Gleder meg veeeldig til magen begynner å vises! Er 7+1 nå:-)

Back
Topp