Ta en Q-tips, dypp den i Farris og vask trøsken.Min har ikke magevondt.
Min mini har derimot fått trøske på tungen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta en Q-tips, dypp den i Farris og vask trøsken.Min har ikke magevondt.
Min mini har derimot fått trøske på tungen :/
Her har mini så absolutt ikke problemer med å bæsje. Bæsjebleier byttes mange ganger om dagenHan har litt problemer med å bæsje.
For det hjelper det veldig å presse knærne forsiktig mot navlen.
Litt som når man løfter opp baken for å skifte bleie, men holder knærne lavere.
Samtidig tar man en fuktig klut og masserer anus forsiktig og helt løst.
Brått kommer både prump og bærsj.
NB: Som regel kommer den sakte men sikkert, men kan også ha litt fart på deg fant jeg ut i dag![]()
Funker det altså? Får teste!Ta en Q-tips, dypp den i Farris og vask trøsken.
Det har begynt å bli bedre her også, men ser at han må jobbe veldig med å få det til.Her har mini så absolutt ikke problemer med å bæsje. Bæsjebleier byttes mange ganger om dagen
Har aldri hatt så mye problemer med trøske selv, men har sett flere steder i alle år at akkurat det der blir anbefalt som det mest effektive mot trøskeFunker det altså? Får teste!
Hun liker ikke å gape opp for qtipsen. Hun skjønner hva som kommer. Men hun begynner ikke gråte. Bare skjærer grimaser
Godt å høre det blir bedreDet har begynt å bli bedre her også, men ser at han må jobbe veldig med å få det til.
Lar han holde litt på selv da han må lære seg det, men tar det for lang tid hjelper vi han.
Det blir bedre og bedre for hver dag![]()
Det er helt normalt.Godt å høre det blir bedre
Her er det derimot meg som har blitt hard i magen etter fōdsel. Der har jeg aldri vært plaget med før! Jeg blir tullette!
Sambo skal på butikken å handle mer bleier (går jo unna i rekordfart!) så da får han kjøpe med farrisHar aldri hatt så mye problemer med trøske selv, men har sett flere steder i alle år at akkurat det der blir anbefalt som det mest effektive mot trøske
Her er alle velkommen til å skravleFår jeg være med å skravle sammen med dere? Jeg kjeder meg og så ser jeg at det er mye liv her![]()
Helt ommøblert der nede faktiskDet er helt normalt.
Gir seg etterhvert, har skjedd mye der nede vet du..
Farris var gull når mellomstemann hadde trøske når han var babySambo skal på butikken å handle mer bleier (går jo unna i rekordfart!) så da får han kjøpe med farris![]()
Så braHer er alle velkommen til å skravle![]()
Husker ikke, er 8 år siden jeg hadde vaginal fødsel.Helt ommøblert der nede faktisk
Hva betyr etterhvert? Etter noen uker? Eller mnd?![]()
Nice! Da satser jeg pā det hjelper her ogFarris var gull når mellomstemann hadde trøske når han var baby![]()
Etter hver ammingNice! Da satser jeg pā det hjelper her og
Hvor ofte?
Er du flink til å drikke mye vann?Godt å høre det blir bedre
Her er det derimot meg som har blitt hard i magen etter fōdsel. Der har jeg aldri vært plaget med før! Jeg blir tullette!
Jeg glemmer både og spise og drikke om dageneEr du flink til å drikke mye vann?
Oh no, god bedringOh nooo. Tannverk*syte*