Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Mannen jobber hele helgen, så barna og jeg skal det nokså med ro. Vi har den tradisjonelle familielunsjen i byen i morgen . Er det ok Vær skal vi gå dit. Og da går vel dagen:)

Var i familieselskap rett etter jobb i dag. Ingen planer ellers for helgen :)

Jobba ettermiddag i dag og det samme lørdag og søndag. Så skal jeg på dynga før jobb i morra og ellers sove tenker jeg..

Jobbe på hundeutstilling i morgen. Vinkveld med jentene fra jobben på kvelden, sambo er kastet ut i garasjen for anledningen.
Søndag blir det enten tur i marka med et vennepar, eller en annen plass. Spørs på været.

Bare hjemmekos med kidsa.
Eldste skal i bursdag i morgen ettermiddag så får ikke tid til noe særlig annet, blir spill og filmer hjemme <3

Jepp. Spist fødepizza i kveld og ligger å kjenner på vondter nå. Ingenting. Ble strippet i dag også. Så regner med søndag, så kan jeg vaske husker og handle i morgen hehe.

Tenkte jeg skulle på plantasjen i morgen og gjøre vår "store" hage på hele 10 Kvm fin :D

Jepp. Spist fødepizza i kveld og ligger å kjenner på vondter nå. Ingenting. Ble strippet i dag også. Så regner med søndag, så kan jeg vaske husker og handle i morgen hehe.
Lykke til :D

Lørdag: på date med mamma der vi både shoppet og spiste på resto.
Søndag: besøke far og så ei venninne.

Ikke de helt store planene denne helgen. Jeg og treåringen skal på kafé med mamma, før han og pappaen skal på kino. Ettåringen har feber etter femtenmånedersvaksinen, så en av oss må være hjemme med ham. I morgen kveld skal mannen og jeg kose oss med tapas og rødvin, det gleder jeg meg til :)

Søndag skal vi i selskap til yngstebroren min.

Du da? :)
Hvordan går det med gutten nå?

Back
Topp