Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du også ja?Føde!!!
Jepp. Spist fødepizza i kveld og ligger å kjenner på vondter nå. Ingenting. Ble strippet i dag også. Så regner med søndag, så kan jeg vaske husker og handle i morgen hehe.Du også ja?![]()
Lykke tilJepp. Spist fødepizza i kveld og ligger å kjenner på vondter nå. Ingenting. Ble strippet i dag også. Så regner med søndag, så kan jeg vaske husker og handle i morgen hehe.
Tusen takkLykke til![]()
Lykke tilJepp. Spist fødepizza i kveld og ligger å kjenner på vondter nå. Ingenting. Ble strippet i dag også. Så regner med søndag, så kan jeg vaske husker og handle i morgen hehe.
Hvordan går det med gutten nå?Ikke de helt store planene denne helgen. Jeg og treåringen skal på kafé med mamma, før han og pappaen skal på kino. Ettåringen har feber etter femtenmånedersvaksinen, så en av oss må være hjemme med ham. I morgen kveld skal mannen og jeg kose oss med tapas og rødvin, det gleder jeg meg til
Søndag skal vi i selskap til yngstebroren min.
Du da?![]()
Hvordan går det med gutten nå?
Så bra, godt når det går fort over igjen.Joda, han er i fin form nå, takk som spørFeberen gikk heldigvis fort over og han var feberfri i går.
Så bra, godt når det går fort over igjen.![]()