Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Fest i morgen for mannen som fyller 30 på søndag:D

Kose meg med lillemor :-)

Samboer jobber :P

Lasagne/film/snope kveld med barna i dag:)

I morgen har ho mor fri på kvelden og skal på fest!:)

Søndag skal vi en tur på fjellet om været er noen lunde bra!:)

Jobber i kveld, dag på lørdag og kveld på søndag. Skal spise ute og ta noen øl i morgen kveld:) God helg.

Ikke de helt store planene denne helgen. Jeg og treåringen skal på kafé med mamma, før han og pappaen skal på kino. Ettåringen har feber etter femtenmånedersvaksinen, så en av oss må være hjemme med ham. I morgen kveld skal mannen og jeg kose oss med tapas og rødvin, det gleder jeg meg til :)

Søndag skal vi i selskap til yngstebroren min.

Du da? :)

IKEA i dag, så nå må jeg hvile resten av helgen tror jeg.

Skal ut å spise med mamma og søstrene mine imorgen, middag hos noen venner på søndag:)

Spise Pizza med kjæresten i kveld <3 i morgen skal jeg på jobb, så på kvelden skal jeg og kjæresten på besøk til min mamma og han skal møte henne og min søster for første gang :) :D søndag bare slappe av med min kjære <3

Permisjonen er over og starter da på nattevaktshelg :p

Vi skal på avslutning med håndballtreneren til gutten min og lagkameratene hans i morgen. Det blir stas og trist på samme tid (treneren har flyttet og kan derfor ikke fortsette i klubben). Ellers er det litt hvile for meg på søndag håper jeg. Sliten etter en meget krevende uke med masse forberedelser og gjennomføring av fest for 23 barn i går *klapper meg selv på skuldrene for vel blåst arrangement* :).

I kveld var det fredagstaco og sofaen resten av kvelden.
I morgen skal jeg og vesla ut på ski (hun i pulk selvfølgelig) sammen med søsteren min og en venninne. Etterpå skal vi bake er planen.
Søndag har vi ikke noe store planer. Kanskje trille en lengre tur dersom været tillater det.

Gubben skal være med en kompis og snekkre og mekke bil hele helgen.

Bake boller med toåringen, tenker jeg :) Ellers slappe av og lade opp til fødsel.

Back
Topp