Sovested til babyen

Har sprinkelseng stående på soverommet vårt. Men drømmer om en sånn bedside crib :sleep011for lettere tilgang om natte :)
 
Kjøpt oss bedside crib, og en sånn sleepyhead babynest-sak i tilfelle hun helst bare vil sove i vår seng. (Jeg er så urolig om natten, og både jeg og samboer er redd jeg skal rulle over henne om hun ligger "løst" i senga vår...)
 
Blir nok i vugge eller babynestet :)
Har veldig lyst på bedside crib da :)
 
Presser inn sprinkelsenga på vårt soverom. Vugge i stua :)
 
Sprinkelsenga står på babyrommet til eventuell dagsoving etterhvert. Vugge på vårt rom, på natten skal han sove der. Så blir det vogn/lekegrind nede på dagtid.
 
Dere som har bedside crib, er det Chicco Next 2 me dere har? Ser den er satt ned fra 2500 til 2000kr på babyshop nå.
 
Dere som har bedside crib, er det Chicco Next 2 me dere har? Ser den er satt ned fra 2500 til 2000kr på babyshop nå.
Vi kjøpte Troll bedside crip. Vurderte sterkt Chicco, men senga vår er for høy, vi ville ikke fått den høyt nok opp til at det var praktisk.
 
Dere som har bedside cribs, blir det ikke en glippe mellom sengene?! Jeg satte sprinkelsenga inntil vår uten den ene langsiden, men når jeg ligger i senga så skrår den bittelitt innover (kontinental).. Jeg turte ikke annet enn å montere langsiden igjen. Den er heldigvis nedfellbar, så jeg må bare løfte lillegutt 5cm over kanten til vår seng :)
 
I senga vår i babynest eller sprinkelseng på vårt rom :)
 
Skal kjøpe bedside crib, fra 5-6 måneder er håpet at jeg klarer å avvenne nattammingen og kan flytte han på eget rom som vi gjorde sist.
 
Blir nok i sprinkelsenga på rommet vårt til å begynne med. Med babynest oppi som ev også kan ligge i senga vår!
 
Dere som har bedside cribs, blir det ikke en glippe mellom sengene?! Jeg satte sprinkelsenga inntil vår uten den ene langsiden, men når jeg ligger i senga så skrår den bittelitt innover (kontinental).. Jeg turte ikke annet enn å montere langsiden igjen. Den er heldigvis nedfellbar, så jeg må bare løfte lillegutt 5cm over kanten til vår seng :)

Her står bedsiden helt inni veggen og senga vår helt inni den igjen.. Glippe blir det ikke, men der som langsiden er blir det jo et stykke uten madrass med litt "søkk" .. Vurderer å klippe til litt skumgummi eller noe sånt ;)

Men aldri fare for at babyen kan falle ned/mellom nei
 
På soverommet vårt skal de ligge i sprinkelseng. Helt inntil vår seng og med senket langside. I stua tenker jeg vi legger de i lekegrind. Greit å få de unna armlengde på storebror på 2,5 år;);)
 
Back
Topp