Mage?

Bare oppblåst mage her. Men gleder meg til at magen tar form, tror ikke at det kommer til å gå opp for meg at jeg er gravid før det :)

Er førstegangs gravid å jeg "synes" at magen min allerede begynner å komme! Sikkert bare luft, men ja Hehe er nesten skremmende! Lurer nesten på hvor dette ender!! ImageUploadedByBV Forum1426699329.302464.jpg

Ja, det er visst ikke bare min mage som blåser seg opp :D

Gleder meg til å få ordentlig gravidmage-form istedetfor den oppblåste jeg har nå :P

Håper magen dukker opp snart... Da kan jeg skylde på noe annet enn at jeg bare ser tykk ut :P

Er 7+2 og ikke noe mage enda. Er litt oppblåst enkelte dager ;) Andremann her :)

Hehe, er oppblåst jeg også. Blir godt med en fiiiin mage istedet, der det ikke er noe tvil om at jeg er gravid, for nå føler jeg at folk rundt meg syns jeg har blitt litt "kvaspete" hahah. off.

Hehe, er oppblåst jeg også. Blir godt med en fiiiin mage istedet, der det ikke er noe tvil om at jeg er gravid, for nå føler jeg at folk rundt meg syns jeg har blitt litt "kvaspete" hahah. off.
Du er ikke alene om det. ;-) har de siste årene egentlig sett ganske "trent" ut, men nå har jeg konstant oppblåst mage og går i stor joggebukser. Tror de som ikke vet mener det samme om meg ja, blitt litt kvapsete ;-) hehe. Blitt smalere i ansiktet da faktisk.

Back
Topp