Frustrert....

Arf - sende sms for å bestille time hos legen - hadde vel håpet på en rask time for å diskutere resultatene av blodprøven sist uke, kanskje ta en ny?
Så tikket det inn bekreftelse på time 10.04....
Er egentlig ikke så dumt, når jeg tenker meg om; det tilsvarer uke 10 ish og er vel da man skal på første kontroll.

Men virker bare som en halv evighet til :/
Er det hcg-prøve du har tatt? Eller for å sjekke jern ol? Jeg har tidligere fått snakke med lege på tlf for enkle spørsmål, ringte inn på morgenen så ringte lege meg opp iløpet av dagen.

Er det hcg-prøve du har tatt? Eller for å sjekke jern ol? Jeg har tidligere fått snakke med lege på tlf for enkle spørsmål, ringte inn på morgenen så ringte lege meg opp iløpet av dagen.
Hcg fikk jeg svar på over telefon.

Var vel mest dette med jern/vitaminer - kanskje hørt om mulighetene for tidlig ul :P

Tror nok det er mest irrasjonelt - som om det å se legen vil gjøre at spira sitter bedre. Bare det å si det høyt hjelper litt (er jo helt absurd :) )

Så jo mer jeg tenker på det, jo mer tenker jeg det er greit. Tror jeg :P

Var vel mest dette med jern/vitaminer - kanskje hørt om mulighetene for tidlig ul :p

Tror nok det er mest irrasjonelt - som om det å se legen vil gjøre at spira sitter bedre. Bare det å si det høyt hjelper litt (er jo helt absurd :) )

Så jo mer jeg tenker på det, jo mer tenker jeg det er greit. Tror jeg :p
Vi vil jo så gjerne få bekreftelse hele tiden på at alt står bra til med spirene våre :)

Var vel mest dette med jern/vitaminer - kanskje hørt om mulighetene for tidlig ul :P

Så jo mer jeg tenker på det, jo mer tenker jeg det er greit. Tror jeg :P

Skjønner tanken om at å se legen gjør det mer virkelig! Tror mange har samme tanken ;)

Uke 10 er nok veldig fint for kontroll! Jeg har også time til spesialist i uke 10 og legen uke 12. Synes det er greit å ha noen ting å telle ned til. November føles som en evighet til :o ;D Så greit å ha noen milepæler underveis!

Back
Topp