Nå tror jeg kvalmen kommer hit og
gått å håpa jeg skulle slippe unna denne gangen, men det kjennes ikke slik ut dessverre. Håper ikke det er like ille og sitter like lenge i som forje gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper det var kun i kveldKrysser fingrene for st det ikke blir ille![]()
Ja kvalme er ikke ålreitUffdet er så utrolig vondt, er der selv å var der sist også
føler sånn med deg. Blæh
Takk!Oh noooFøler med deg!!!
Her er formen overraskende fin, selvom jeg nærmer meg 7 uker (var da jeg ble dårlig sist)![]()
JaaAuch så kjedeligHvor langt på vei er du?
Vi er like langt på vei vi da foreløpigJeg gikk med litt småkvalme første uka, så var den helt borte hele uke 5. I går var jeg 6+0 og fra ettermiddagen da har jeg vært konstant kvalm. Natta har vært lang, spist ritzkjeks og knødd. Kanskje jeg får sånn nattkvalme?
Håper kvalmen din gir seg![]()
Ja kvalme er håpløstSyntes den kvalmen egentlig er litt håpløs, for når jeg tenker at endelig virker det som jeg er litt bedre, går det maks 30 min så er jeg like dårlig igjen. Eneste som funker litt er og ikke gjøre noe som helst, og spise lite og ofte. Er heller ikke noe mat som virker fristende. Kjeks er jeg lei, og kvalmen melder seg bare jeg ser en kjeks pakke. hjelpes. Vært sånn siden jeg ble gravid. Håper det blir bedre snart.![]()
Du får nyte den kvalmefrie tidenI dag er kvalmen borteføles litt rart, har liksom ikke noe særlig symptomer utenom positiv graviditetstest og litt murringer i magen..
Usj, den kvalmen altså.. ta paracet når du føler du trenger det, maks 4gram i døgnet. Er faktisk bedre å bli smertelindret enn å gå rundt med smerter. Til en viss grad selvsagtKvalm her også.vært sånn de siste dagene og virker som det bare øker på. Irriterende hodepine i tillegg.
Tørr ikke ta så mye paracet. Tok 3 igår.
Husker fra sist at jeg var ganske dårlig en periode. Det ble bedre. Satser på det nå også.....
Ja,man blir det. Derfor minker det fort på mat som frister :-( smoothie hørtes o grunn godt ut. Må prøve detJa kvalme er håpløstblir som regel lei eller dårlig av mat man spiser når man er kvalm dessverre, jeg blir iallfall det. Sist var smoothie det eneste jeg fikk i meg en liten periode, det var friskt og godt
![]()
Haha, da satser vi på kortere intervaller med kvalmeDu får nyte den kvalmefrie tiden
Hittil har jeg hatt pendler-kvalme. Ei uke på, ei uke av, og er det visst ei uke på![]()
Har sovet, men våknet masse og ligget i en sån halvsøvn, knødd, for varmt, for kaldt, for kvalm, opp å spise, opp å drikke, opp å tisse..... Regner med jeg er stuptrøtt om en times tidVi er like langt på vei vi da foreløpighuff, får du ikke sove pga kvalmen? slitsomt. Håper det gir seg! Jeg føler meg faktisk helt fin i dag
![]()