Grusomme meg 1.Kva film var de på då?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grusomme meg 1.Kva film var de på då?![]()
Så gøy. Var det babykino eller vanlig?Grusomme meg 1.
Så gøy. Var det babykino eller vanlig?
Haha Ok. Trudde det var på ordentlig kino. Syns det var ganske imponerandeNei , hjemme hos osshehe. Har laget til kino i kjelleren
Men har vært på babykino også![]()
Nei guuud. Hadde jo underholdt og ødelagt filmen for alleHaha Ok. Trudde det var på ordentlig kino. Syns det var ganske imponerande![]()
Haha. Samme som hadde skjedd her det tenkjer eg.Nei guuud. Hadde jo underholdt og ødelagt filmen for allehahaha
I tillegg er det jo hinsides høy lydHaha. Samme som hadde skjedd her det tenkjer eg.men koselig med kino heime då
![]()
Det er det jo ogsåI tillegg er det jo hinsides høy lyd![]()
Ja best detDet er det jo også
Men var veldig koselig på babykino. Då var tulla riktignok ein del mindre då, så ho låg berre på golvet og pludra![]()
Haha, det trur eg på. Er det lov med så store ungar der altså? Sist eg var på babykino så sto det at det kun var for dei under året eller noko...Ja best det![]()
Jeg var på babykino for et par uker siden. Fikk ikke med meg noe av filmen. Løpte rundt i kinosalen egentlig barehaha
Haha, det trur eg på. Er det lov med så store ungar der altså? Sist eg var på babykino så sto det at det kun var for dei under året eller noko...
Kanskje det berre var i Stavanger. Var der eg varAner ikke jegIngen som sa noe om det til oss. Var der med ei venninne. Men mulig det er det egentlig.
Det burde det jo egentlig![]()
Wow! 5km? Det er langt detNå kan Natalia gå og hun gikk hele 5 km ved å leie hånden idag<3 superstolt
<3
Okei. Mulig det også. Aner ikkeKanskje det berre var i Stavanger. Var der eg var![]()
Nei, har ikkje store planar om detOkei. Mulig det også. Aner ikkeMen uansett ikke å anbefale
![]()
Nei, har ikkje store planar om det
Får prøve kino heime me også![]()
Så kult!Ja, veldig kjekt det assa.
Har stort filmlerret nede vi.![]()
Ja, dere er velkommenSå kult!Kanskje det er der vi må gå på kino då
![]()
Hehe, skal seie frå neste gong vi er i områdetJa, dere er velkommen![]()