Nei mat i graviditeten

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Kan jeg spise fetaost og reker?

Var på en samling med jobben i går. Gruet meg litt med tanke på hvor mange som kom til å legge merke til at jeg ikke drakk alkohol...

Men selvfølgelig serverte de spekemat og div. ost til mat.. Så det var vel flere som så at jeg ikke spiste :p

Reker går helt fint heldigvis :D

Var på en samling med jobben i går. Gruet meg litt med tanke på hvor mange som kom til å legge merke til at jeg ikke drakk alkohol...

Men selvfølgelig serverte de spekemat og div. ost til mat.. Så det var vel flere som så at jeg ikke spiste :p

Typisk da!! Ikke lett å holde det skjult hele tiden :P

Puh, spiste salat med reker & fetaost igår + fetaost i salaten idag igjen ved siden av lasagnen, så kom jeg pluselig på at det kanskje ikke var ok! Godt at det var det da :)

Å herre. Syntes så synd på meg selv siden jeg ikke kunne spise spekemat, så jeg kjøpte en pakke salami som trøst.. Får vel bare gi den til mannen da... :sad002:sad010

Klassisk er at man har lyst på det som man ikke kan spise. Jeg har sykt lyst på spekemat og blåmuggost.... Gjerne sammen! Men nei......

Jeg har spist salami flere ganger.. Visste ikke at det var nei-mat.. Nå ble jeg bekymra, er det veldig ille? :(

Det har nok gått bra sålenge du ikke har merka noe til det:)
Kasta opp for første gang i natt, sikkert 10 ganger etter hverandre.. Spiste 3 halve rundstykker med salami igår :( Spiste det på lørdag også, men da merka jeg ingenting..

Skal holde meg unna det framover hvertfall :) Gjelder det hele svangerskapet?

Kasta opp for første gang i natt, sikkert 10 ganger etter hverandre.. Spiste 3 halve rundstykker med salami igår :( Spiste det på lørdag også, men da merka jeg ingenting..

Skal holde meg unna det framover hvertfall :) Gjelder det hele svangerskapet?

Da burde Iallefall salamien være ute ;D Det har nok godt bra skal du se!

Glad for at Reker i det minste er ja mat til gravide!
Har en far som er kokk, og veldig glad i fisk og skalldyr mat.
Elsker reker selv, så da kan jeg i det minste spise det ;D

Back
Topp