Me 2Årh :/ Håper de kommer med en ny oppdatering som fikser det da :/
Nå klare jeg å gå rett forbi og et stykke fra butikken jeg skulle innom, så må jeg gå tilbake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me 2Årh :/ Håper de kommer med en ny oppdatering som fikser det da :/
Nå er jeg ett hakk nærmere å tro du kanskje får rett, du har jo en eller annen gang sagt jeg kom til å føde dagen etter terminWeeeeenå ble jeg glad!
Snart, snart blir det baby, så bare å samle energiNå er jeg ett hakk nærmere å tro du kanskje får rett, du har jo en eller annen gang sagt jeg kom til å føde dagen etter terminMen, fortsatt stille og rolig her, tror jeg inntar sofan for kvelden. Merker jeg har vært i gang i dag, og om det skulle skje noe, må jeg jo sanke litt energi
Var det koselig å komme en tur på jobben da?
Hahaha knall braMe 2
Nå klare jeg å gå rett forbi og et stykke fra butikken jeg skulle innom, så må jeg gå tilbakeskravler for mye... haha
![]()
Åååå så spennende tenk om det blir baby inatt eller imorgenNå er jeg ett hakk nærmere å tro du kanskje får rett, du har jo en eller annen gang sagt jeg kom til å føde dagen etter terminMen, fortsatt stille og rolig her, tror jeg inntar sofan for kvelden. Merker jeg har vært i gang i dag, og om det skulle skje noe, må jeg jo sanke litt energi
Spennende dager fremover! Må være ganske uvirkelig.. kjenner selv at jeg skyver tanken på fødsel litt fremfor meg!Nå er jeg ett hakk nærmere å tro du kanskje får rett, du har jo en eller annen gang sagt jeg kom til å føde dagen etter terminMen, fortsatt stille og rolig her, tror jeg inntar sofan for kvelden. Merker jeg har vært i gang i dag, og om det skulle skje noe, må jeg jo sanke litt energi
Åå så søtt da ♡ håper han blir enig snartNå må jeg bare få guttungen enig i at han skal kle seg om til trening.... Han vil heller leke med lillesøster.
Han er klar nå.Åå så søtt da ♡ håper han blir enig snart![]()
Skyver her også.. Føler ikke at jeg kommer til å føde snartSpennende dager fremover! Må være ganske uvirkelig.. kjenner selv at jeg skyver tanken på fødsel litt fremfor meg!
Skjer plutselig! Er jeg sikker påSkyver her også.. Føler ikke at jeg kommer til å føde snart![]()
Krysser fingrene for det jaSkjer plutselig! Er jeg sikker på![]()
Ikke så mye nytt her, teller ned til oul (14 dager igjen) spent på kjønnet
Ellers har Jump termin idag da![]()
Ja eller mest sannsynligvis imorgen slik det høres utDa håper vi d blir en baby på jump idag da!
Oul er en højdare!![]()
Ja eller mest sannsynligvis imorgen slik det høres ut
Jaa gleder meg sånn til oul og håper vi får vite kjønnet ♡![]()
Jaa ♡D er alltid spennende!
Og så kan man dra å handle litt babyting etterpå![]()
Men mange tegn på at det er rett rundt hjørnet da :-DSkyver her også.. Føler ikke at jeg kommer til å føde snart![]()