Hahah, såpass jaEt forsøk på å holde litt kustus på testetøsa?
![]()
Det er vel et forsøk på det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, såpass jaEt forsøk på å holde litt kustus på testetøsa?
![]()
Hva gjør dere i kveld da jenter?Og hvor langt i dpo land er dere kommet?
Selv så skal jeg bare slappe av tenker jeg, når lillemann er i sengOgså er jeg 5 dpo i dag
![]()
Veldig koseligDet er jo veldig koselig da![]()
Vi var mange som var 5 dpo i dag ser jeg![]()
Hva gjør dere i kveld da jenter?Og hvor langt i dpo land er dere kommet?
Selv så skal jeg bare slappe av tenker jeg, når lillemann er i sengOgså er jeg 5 dpo i dag
![]()
Det er vel et forsøk på det ja![]()
Jeg har seinvakt i kveld. Jobber til kl 23;/ sitter egentlig bare å kjeder meg, da beboeren jeg er hos i kveld allerede har lagt seg;p
Tror jeg er 2 dpo idag, og såå avslappet (i motsetning til tidligere pp'er)![]()
Veldig koseligder kom sjokoladen fram også.. mange som er 5 dpo ja.. spennende tid fram til ikm!!!
Kjente det når jeg ble gravid i august.. men husker ikke når. Men jeg pleier ikke få ømme bryst i det hele tatt til vanlig i syklusen..Måtte kaste Bhen i kveld. Aldri hatt så ømme bryster før , er det normalt ? Alltid merket litt, men ikke så mye...
Skikkelig lat dag i dag. Mannen e på kveldskift denne uka, så lett for at det plutselig ble litt aleinetid på sofaen. :S får tatt igjen alle jenteseriene han ikkje gidd sjå ellers disse ukene. ;-) havner i dpo land i måro. Kjenner eg e mykje meir avslappa denne runden, sjøl om eg e veldig spent på om det har klaffa....![]()
Måtte kaste Bhen i kveld. Aldri hatt så ømme bryster før , er det normalt ? Alltid merket litt, men ikke så mye...
Vi får håpe det! Aldri opplevd det sånn. Bare merket at de er mer følsomme. Trodde kanskje det var litt tidlig 5dpo.Hahah, sitti å vurdert det samme i en halvtime nåOg siden det er så ømme pupper, så må det jo være en spire på gang hos deg!
![]()
Når jeg var gravid sist bar de ikke ømme i det hele tatt faktiskKjente det når jeg ble gravid i august.. men husker ikke når. Men jeg pleier ikke få ømme bryst i det hele tatt til vanlig i syklusen..
merkeligVi får håpe det! Aldri opplevd det sånn. Bare merket at de er mer følsomme. Trodde kanskje det var litt tidlig 5dpo.
Bare å kaste bhenHahah, sitti å vurdert det samme i en halvtime nåOg siden det er så ømme pupper, så må det jo være en spire på gang hos deg!
![]()
he heBare å kaste bhenhe he
Krysser alt for detNei jeg har kun hatt det så ille når jeg gikk gravid med sønnen min. Men vet at mange starter med ømme bryster tidlig i dpo land![]()
hadde jo vært supert så kort etter MA.Gjorde det nå nettoppGrusomt vondt bare å ta av bh'en også jo, hahah
![]()

Krysser alt for dethadde jo vært supert så kort etter MA.
Det gjør vi alleJa krysser alt jeg kan for at du får en spire som klorer seg ordentlig godt fast nå! Fortjener det nå altså♡