♡ IKM uke 13 ♡

Hva gjør dere i kveld da jenter? :) Og hvor langt i dpo land er dere kommet? :D

Selv så skal jeg bare slappe av tenker jeg, når lillemann er i seng :) Også er jeg 5 dpo i dag :)

Jeg har seinvakt i kveld. Jobber til kl 23;/ sitter egentlig bare å kjeder meg, da beboeren jeg er hos i kveld allerede har lagt seg;p
Tror jeg er 2 dpo idag, og såå avslappet (i motsetning til tidligere pp'er) :D

Hva gjør dere i kveld da jenter? :) Og hvor langt i dpo land er dere kommet? :D

Selv så skal jeg bare slappe av tenker jeg, når lillemann er i seng :) Også er jeg 5 dpo i dag :)

Skikkelig lat dag i dag. Mannen e på kveldskift denne uka, så lett for at det plutselig ble litt aleinetid på sofaen. :S får tatt igjen alle jenteseriene han ikkje gidd sjå ellers disse ukene. ;-) havner i dpo land i måro. Kjenner eg e mykje meir avslappa denne runden, sjøl om eg e veldig spent på om det har klaffa.... :-)

Måtte kaste Bhen i kveld. Aldri hatt så ømme bryster før , er det normalt ? Alltid merket litt, men ikke så mye...

Jeg har seinvakt i kveld. Jobber til kl 23;/ sitter egentlig bare å kjeder meg, da beboeren jeg er hos i kveld allerede har lagt seg;p
Tror jeg er 2 dpo idag, og såå avslappet (i motsetning til tidligere pp'er) :D

Uff, så kjedelig da :( Du får vel kanskje sett litt på tv eller noe da? :)

Veldig koselig :-) der kom sjokoladen fram også.. mange som er 5 dpo ja.. spennende tid fram til ikm!!!

Heheh, sjokolade er blitt et must å ha i hus her for tiden :P Jeg er egentlig ikke så veldig glad i sjokolade, men guri så dilla jeg har fått på den smørbukk melkesjokoladen, hahah :P

Ja blir veldig spennende nå :D

Måtte kaste Bhen i kveld. Aldri hatt så ømme bryster før , er det normalt ? Alltid merket litt, men ikke så mye...
Kjente det når jeg ble gravid i august.. men husker ikke når. Men jeg pleier ikke få ømme bryst i det hele tatt til vanlig i syklusen..

Skikkelig lat dag i dag. Mannen e på kveldskift denne uka, så lett for at det plutselig ble litt aleinetid på sofaen. :S får tatt igjen alle jenteseriene han ikkje gidd sjå ellers disse ukene. ;-) havner i dpo land i måro. Kjenner eg e mykje meir avslappa denne runden, sjøl om eg e veldig spent på om det har klaffa.... :-)

Alltid digg med en lat dag i blandt da :D Det er kjedelig når man blir sittende alene hver kveld i noen dager på rad :( Heheh, ja da er det jo perfekt tid for å ta igjen jenteseriene ja :D Fått helt dilla på One Tree Hill igjen jeg da :P Og The O.C :P Krysser fingrene for at det er en spire som lurer hos deg snart :D

Hahah, sitti å vurdert det samme i en halvtime nå :P Og siden det er så ømme pupper, så må det jo være en spire på gang hos deg! :D

Hahah, sitti å vurdert det samme i en halvtime nå :p Og siden det er så ømme pupper, så må det jo være en spire på gang hos deg! :D
Vi får håpe det! Aldri opplevd det sånn. Bare merket at de er mer følsomme. Trodde kanskje det var litt tidlig 5dpo.

Vi får håpe det! Aldri opplevd det sånn. Bare merket at de er mer følsomme. Trodde kanskje det var litt tidlig 5dpo.

Nei jeg har kun hatt det så ille når jeg gikk gravid med sønnen min. Men vet at mange starter med ømme bryster tidlig i dpo land ;)

Back
Topp