søskenvogn!

Millacamilla

Glad i forumet
noen som har erfaring med søskenvogn?

Storesøster fyller 2 år nå i mai, og er da 2 1/2 år når den lille kommer.
Tenker på om vi kommer til å trenge søskenvogn? :/
Blir isåfall å kjøpe brukt og vente helt til slutten og se hvor mye hun bruker vogna da :S
Er jo vinterstid og, så ståbrett er vel ikke aktuelt før våren igjen.

Jeg brukte søskenvogn til eldste og mellomste :) 2 år og 1 uke mellom de, og hadde ikke klart meg uten. Men nå har ikke jeg lappen heller, så måtte gå med begge til og fra når hun skulle i bhg, butikk osv. Så tenker at kanskje det er lurt og skaffe søskenvogn :)

noen som har erfaring med søskenvogn?

Storesøster fyller 2 år nå i mai, og er da 2 1/2 år når den lille kommer.
Tenker på om vi kommer til å trenge søskenvogn? :/
Blir isåfall å kjøpe brukt og vente helt til slutten og se hvor mye hun bruker vogna da :S
Er jo vinterstid og, så ståbrett er vel ikke aktuelt før våren igjen.
Tenker på d samme, her blir minsten nå 2 år til høsten igjen. Men ja, som du sier. Usikker på hvor mye han vil bruke vogn da. Eldste slutta helt I 2 års alderen. Bare I b.hagen når han sov :)

Kanskje vente litt og se an om dere trenger til den tid? Her slutta snuppa med vogn da hun var 2,5. Da nektet hun å sitte der, og gikk mye bedre at hun gikk på beina :P

Kanskje vente litt og se an om dere trenger til den tid? Her slutta snuppa med vogn da hun var 2,5. Da nektet hun å sitte der, og gikk mye bedre at hun gikk på beina :P
Ja, :) skrev det i innlegget at jeg skulle vente å se helt til slutten hvor mye hun bruker vogna da. :) så får man heller se da om vi skal gå til innkjøp av en brukt :) kanskje hun slutter i sommer! Hadde jo vært deilig..

Snuppa mi blir to i juni og er usikker på om vi skal kjøpe søskenvogn.. Tror faktisk at hun kommer til å bruke vogn svært lite fra da av. Men unger er forskjellige, så får se det an.

Er 2 år å 9 mnd mellom mine å vi hadde ikke søskenvogn. Han likte ikke å sitte i vogna så var ikke mye vits :p

Ville venta og se om det blir behov for det. Vi har akkurat 2 år mellom våre og hadde aldri behov for søskenvogn da storebror ville gå :)
Ellers brukte vi manduca på minsta når storebror ville sitte litt i vogna ;)

Ja, :) skrev det i innlegget at jeg skulle vente å se helt til slutten hvor mye hun bruker vogna da. :) så får man heller se da om vi skal gå til innkjøp av en brukt :) kanskje hun slutter i sommer! Hadde jo vært deilig..

Ser det gikk litt fort i svingene da jeg svarte, er fryktelig distré for tiden ;D

Vi har akkurat to år mellom våre to første. Vi hadde søskenvogn, og brukte den masse. I starten sov begge i den når vi var på turer i helgene. Også greit for storebror når vi var ute i dårlig vær (de er født i januar). Hadde ei Phil and Teds S3 med sittedelene ved siden av hverandre, og vi brukte den nok til storebror var 4 år. Fortsatt var det god plass. Kjekt med et ekstra sete i tilfelle, og ekstra plass til ting og tang når vi var på tur eller handling ;) Denne vogna var like smal som ei vanlig vogn, så den var lett å dra rundt på.

2 år og 9 mnd mellom nr 1 og 2. Og så blir det 3 år og 2 mnd mellom 2 og 3. Har ikke hatt søskenvogn første gang, skal heller ikke ha det denne gangen. Jeg har en veninnde som har to veldig tette, hun var Bugaboo Donkey og den er genial :-)

Back
Topp