Så kjekt med hytte og snøHehe, jooda...Takk...Koste oss masseVar jo på hytten med masse snø.
Guttungen elsker det joo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt med hytte og snøHehe, jooda...Takk...Koste oss masseVar jo på hytten med masse snø.
Guttungen elsker det joo![]()
Kvamskogen. Ca. 1 times kjøring. Er perfekt det egentlig for da blir den mye bruktSå kjekt med hytte og snøKvar har de hytte?
Du får stikke innom når du har lystBeklager at det er stille fra meg men babyforum gjør meg vondt i vår situasjon :/ orker ikke :/ men kan stikke innomtorsdag er dagen for utredning ... Lei av at ting tar tid :/ håper å får svar på torsdag
vil bare ha mens om jeg ikke er gravid ... 10 dager over tiden nå .... Så er jo gladere nå men samtidig ikke :/ symtomer har jeg og !
![]()
Kjekt du stikker innom.Stikker innom nåmen er bare forbanna på gravide så er ikke så hyggelig kanskje :/ unnskyld men klarer ikke styre dette. . .
Idag skal vi ut en tur i fin været også er det bursdag i morgen for mormor med familiemiddag utegleder meg! Duda?
![]()
trøster meg med at når de har 1 åringer i huset har jeg en babyKjekt du stikker innom.
Ikke lett å styre følelsene, så skjønner det...men du er nå ikke alene, tar tid her og...Og vips har vi en baby til i hus begge to. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves![]()
deilig. ha en fin jobb dagSå deilig. Nydelig vær her også. Har vært på lang tur nå. På fjellet, hilst på dyrene på gården, lekt på lekeplassen
Nå er det snart senvakt på meg.
I morgen er det tidligvakt og arbeid i hagen. Svigers kommer opp.
Det er dettrøster meg med at når de har 1 åringer i huset har jeg en babysnart er det vår tur <3
deilig. ha en fin jobb dagkoselig det da
HeiheiGod morgon, god mandag og ei riktig god veke til alle saman!![]()
God morgen! God mandag og ukeGod morgon, god mandag og ei riktig god veke til alle saman!![]()
Ikkje så veldig mykje utenom jobb. Gubben skal reise litt denne veka, så er litt aleinemamma. Haha. Men me skal nok kose oss.HeiheiTusen takk og lige måde
![]()
Mye spennende planer som sker denne uken da?![]()
Ah, det må vere kjekt å ha IKEA i nærheitaGod morgen! God mandag og ukeher skal vi ta det helt rolig idag og bare slappe av
tenkte meg en tur på ikea for å få tak i noen gaffler og litt sånn
![]()
Det gjør dere nokIkkje så veldig mykje utenom jobb. Gubben skal reise litt denne veka, så er litt aleinemamma. Haha. Men me skal nok kose oss.du då?
Høres jo ut som ei heilt grei veke detDet gjør dere nok![]()
Tja. 3 ekstravakter på meg denne uken.
Svømming.
Åpen barnehage.
Arbeid i hagen.
Kino.
Kinarestaurant.
Besøker
Ca. det som skjer![]()