Her er det nesten ingenting, må nok ut og handle snart.Ja det var det jeg og syntes hehe jeg har så mye mat hjemme at jeg trur ikke jeg trenger påfyll av annet enn frukt denne uka. Så når det dukka opp i hodet var det jo greit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det nesten ingenting, må nok ut og handle snart.Ja det var det jeg og syntes hehe jeg har så mye mat hjemme at jeg trur ikke jeg trenger påfyll av annet enn frukt denne uka. Så når det dukka opp i hodet var det jo greit![]()
Hehe...bare hyggeligSeriøst :O Er så typisk at det er noe man absolutt ikke tenker påtakk for at du fortalte meg det
![]()
Nja, helst ikkje. Men den stakk uansett. Håper den dukka opp hos deg dåJa men det var da virkelig ikke avtalen, kan du sende den tilbake?
Ikke sant?!Jøss, da burde jo noen ha tatt den før..
Nja, helst ikkje. Men den stakk uansett. Håper den dukka opp hos deg då![]()
Æsj. Då er sikkert sola stuck ein eller annan stad midt i mellomnei, her regner det visst..
Her er det nesten ingenting, må nok ut og handle snart.
Hva skal dere ha til middag i dag?
Det er litt kjedelig, men kan du ikke vaske i morgen i stedet?
Her blir det pølse i formKan du ikke ta vasken i morgen i steden?
Ja er nok det, kommer tilbake onsdag ser jeg.Æsj. Då er sikkert sola stuck ein eller annan stad midt i mellom![]()
Her blir det pølse i form![]()
Jo kan da det, men hadde bestemt meg for å gjøre det i dag da![]()
Sånne dager på jobb kan være greieJeg ønsker dere en kjempe fin dag alle sammenHer er jeg på jobb og har nå slappet av i snart 1 time (altså pga brukeren ) så da skal vi snart spise lunsj haha en grei dag på jobb kjenner jeg
![]()
Hva er planen i dag jenter ? Her er det vanlig mandag, med husvask og matlaging![]()
Her har vi hatt steinbitkaker i brun saus med kokte poteter og gulrøtterTakkHva blir det til middag i dag på dere da?
Vi hadde fiskekaker i brun saus med poteter og grønnsakerHer har vi hatt steinbitkaker i brun saus med kokte poteter og gulrøtter![]()
Nesten det samme daVi hadde fiskekaker i brun saus med poteter og grønnsaker![]()
Blir i morgenJa da såHer tenker jeg å ta det I morra hehe
Sånne dager på jobb kan være greieHer har jeg også vært på jobb i dag
![]()
Ja får stå opp tidlig å gjøre detVi får ta en vaske tirsdag i morra![]()
Nesten det samme da![]()
Jeg må lage ukesmeny i kveld. Storhandel i morgen![]()