Har ryddet, ryddet og ryddetHva er planen i dag jenter ? Her er det vanlig mandag, med husvask og matlaging![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ryddet, ryddet og ryddetHva er planen i dag jenter ? Her er det vanlig mandag, med husvask og matlaging![]()
Gratulerer så myeOverta den nye (og forsåvidt den aller første) boligen vår![]()
TakkGratulerer så myestas!
Her blir det hamburger tror jeg..TakkHva blir det til middag i dag på dere da?
Det var å ta av den plastdingsen på pappvin før brukÅååh, nå fikk jeg ikke med meg hva lyden var (som går på p4)..... Har prøvd å finne ut hav den lyden har vært siden den kom ut, noen som gjetta riktig, så fikk jeg det ikke med meg![]()
Seriøst :O Er så typisk at det er noe man absolutt ikke tenker påDet var å ta av den plastdingsen på pappvin før bruk![]()
Høres godt utHer blir det hamburger tror jeg..![]()
Så gøy, lykke til med flytting og gratuleererOverta den nye (og forsåvidt den aller første) boligen vår![]()
Jøss, da burde jo noen ha tatt den før..Det var å ta av den plastdingsen på pappvin før bruk![]()
Jeg har vasket klær, vhentet kb på skolen, vært på cafe med han.Hva er planen i dag jenter ? Her er det vanlig mandag, med husvask og matlaging![]()
Hva er planen i dag jenter ? Her er det vanlig mandag, med husvask og matlaging![]()
Hadde glemt jeg skulle til en vennine så blir husvask i nattJeg har akkurat kommet hjem fra jobb så nå skal jeg straks sette igang med middag så er det oppvask så utsetter jeg alt annet til i morgen. Så da blir det lekser og kos med frøkna istedet![]()
Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb så nå skal jeg straks sette igang med middag så er det oppvask så utsetter jeg alt annet til i morgen. Så da blir det lekser og kos med frøkna istedet![]()
Hadde glemt jeg skulle til en vennine så blir husvask i natt![]()
Kan du ikke ta vasken i morgen i steden?Hadde glemt jeg skulle til en vennine så blir husvask i natt![]()
Hva skal dere ha til middag i dag?
Det hørtes i grunn godt utl.Her blir det seibiff, poteter, raspa gulerøtter og brokkoli![]()
Det hørtes i grunn godt utl.