Flere som har blitt "busted"?

jahoo

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Asj, hadde middag med svigerinnen i helgen og hadde kjøpt inn druejuice og alkoholfritt øl og tenkte jeg skulle slippe unna spm. Men nei da, plutselig kom spm om det var noe på gang.. Jeg klarer ikke juge da. Ville vente flere uker med å fortelle og ville gjerne ha hemmeligheten for oss selv litt, men så var katta ut av sekken. Lurer på om d står skrevet i ansiktet mitt for får plutselig mange spm pm temaet. Argh!!

Hun sa hun skjønte det fordi jeg pleier å drikke mer vin.. Tok i mot et lite glass siden hun spurte så direkte.. I april blir d jobbtur og da spørs d om ikke katta må ut av sekken. Slitsomt å lyve om d.

Asj, hadde middag med svigerinnen i helgen og hadde kjøpt inn druejuice og alkoholfritt øl og tenkte jeg skulle slippe unna spm. Men nei da, plutselig kom spm om det var noe på gang.. Jeg klarer ikke juge da. Ville vente flere uker med å fortelle og ville gjerne ha hemmeligheten for oss selv litt, men så var katta ut av sekken. Lurer på om d står skrevet i ansiktet mitt for får plutselig mange spm pm temaet. Argh!!
Huff, dumt når d blir slik :(
Vi var I middagsselskap /bursdag 8.mars på kvinnedagen. Da hadde svigermor kjøpt champis som alle damene fikk et glass av. Jeg følte jeg bare måtte si jatakk. Latet som jeg nippet til den, åsså drakk sambo det når ingen så :D har absolutt ingen planer om å fortelle noen enda . Siden jeg hadde SA I november så er vi litt nervøse .

For å unngå å bli busta i påska, kommer vi til å fortelle besteforeldre, tante og onkel da. Har egentlig lyst til å vente litt lengre, men vil gjerne fortelle det selv, ikke bli avslørt ;) (er da 7-8 uker påvei)

Er en mor på jobben som bare måtte spørre om jeg tilfeldigvis var gravid. Gjorde ingenting siden vi har et ganske åpent forhold (:

Får spørsmålet av og til, mest fordi de fleste mener "det er på tide med barn nå" - svarer stort sett at vi skal tenke på det :)

Når det gjelder alkohol er jeg ikke kjent for å drikke så mye, men har hittil avfeid det med at det ikke går med medisiner jeg tar. Spørsmålene stanser stort sett der.

Jobbmiddag dagen etter positiv test. 5 retters med to vinsorter til hver rett. Jeg drakk eplejuice... En som spurte, svarte at vi prøvde og at jeg derfor holdt meg unna alkohol.Ikke alltid like enkelt med slike tilstelninger

Jada, magen blir tyter, så et par har spurt rett ut, og de lurer jo på om det er 1 eller 2 inni der... Var like stor med eldstesnuppa like tidlig, så føler meg sikker på at det bare er én :P En sa også: "Nåååå tør jeg jo spørre, er du gravid?" - det var visst sååå tydelig at jeg var langt på vei.. :P
Er bare folk på jobb som har spurt, så der er det helt åpent nå, og det gjør meg egentlig ingenting. Men vi venter med å fortelle familie & storesøsknene nyheten. Noen få venninner vet det også.

Jeg måtte legge kortene på borde hos ett søskenbarn sist uke. Vi var hjemme hoss henne med hennes 9 mnd gammle jente. Så begynnte jenta å grine, og da gjorde jeg også det :-)) ER DU GRAVID ?! Eeee, jaaaaa..

Back
Topp